Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun on tosi vaikea nähdä ystävien vauvoja.

Vierailija
23.02.2011 |

Joudun tekemään kaikkeni, että kestän nähdä syntyneitä vauvoja, teen sen hammasta purren, kerään kaiken energiani, vien lahjoja, ihastelen vauvaa, kehun ja tsemppaan vanhempia. On kuin olisin tyhjä kuori, puhuva pää, kotona ja usein jo autossa matkalla pois itken.

Ja erehdys, en ole lapseton, vaan kahden lapsen perheenäiti. Itken, koska itse koin vauva-arjen yksinäisenä, en saanut apua, tarvoin kuin sumussa yksin. Teettää tosi paljon työtä tukea muita siinä tilanteessa. Olen ajatellut, luovuttaisinko jo, antaisinko luvan itselleni, ettei mun tarvitse tukea vauvaperheitä millään tavalla, ei edes käydä kylässä, en vaan jaksa ja oma maailma aina romahtaa sen jälkeen. Tuntuu, että olen koko elämäni ollut tietyllä lailla yksin ja toisten saama tuki, sekin tuntuu pahalta katsoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Se varmaan vaan puhjennut vauvojen myötä ja on nyt sitten voimakkaasti esillä. Eli kannattaisi käydä hoitaa terapiassa yksinäisyyden trauma. Se on paha, tiedän sen kun itselläni sama ongelma. Eri kohde vain. Ja myös minullla tämä puhkes lasten saannin jälkeen kun hormonit tai mitkä lie nostaa herkän ja aran asian pintaan.

Tsemppiä vaan ja koita ajatella elämäsi ihania asioita ja iloita muitten iloista ja antaa vaan sitä tukea ja huomiota muille. Anna sitten huomiota myös itsellesi. Paljon.

Vierailija
2/2 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole normaalia. Jaksuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla