Oletko itsekin lomalla jos lapsillasi on hiihtoloma?
Kommentit (9)
Ei kuule kaikista työpaikoista ole mahdollista saada lomaa hiihtolomaviikolle. Kyllä sitä jonkun on ne työtkin tehtävä.
Lomaa siihen yleensä saa pomo tai muu johtoportaaseen kuuluva, tavan tallaajat tekee työt ja järjestelee lapsenhoitonsa niin kuin parhaiten taitaa.
ollaan sittenyhdessä lomalla vähän myöhemmin keväällä. Tosin meillä vasta 1 lapsi kolmesta yleensä edes on koulun hiihtolomalla.
Meidän 17v ei suostu minnekään hiihtolomailemaan lähtemään vanhempiensa kanssa, kaverit on tärkeämpiä. Me vanhemmat taas ei viitsitä tuhlata lomaviikkoa kotona olemiseen yhden teinin kanssa joka valvoo yöt ja nukkuu päivät.
- ainakin töiden puolesta hiihtolomaviikko on hyvä aika viettää lomaa. Myös mies järjestelee työasiansa niin, että voimme lomailla koko perhe. Ja hiihtolomalla ei todellakaan löhöillä kotona koko viikkoa (terkkuja vaan naapureille sinne sohvan pohjalle!!) vaan lomaillaan, ulkoillaan ja pidetään hauskaa lasten kanssa.
- ainakin töiden puolesta hiihtolomaviikko on hyvä aika viettää lomaa. Myös mies järjestelee työasiansa niin, että voimme lomailla koko perhe. Ja hiihtolomalla ei todellakaan löhöillä kotona koko viikkoa (terkkuja vaan naapureille sinne sohvan pohjalle!!) vaan lomaillaan, ulkoillaan ja pidetään hauskaa lasten kanssa.
Meidänkin töissä se on ihan paras viikko. Mummot ei ole nälkäisiä eivätkä siten paskokaan, nii että ei siellä ketään tarvita.
Pätkätyöläiselle ei semmoista ylellisyyttä suoda.
Viimeksi olen ollut lomalla vuonna 2008 :/
Tosin mä sairastuin heti lauanataina, lapsi oli sairastui uudestaan sunnutaina ( oli jo viikon koulussa) ja nyt on myös mies kieä. Jee, kivaa tää yhdessä tekeminen:-)
koululaiset mummilassa loman vietossa, minä töissä