Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalaisen pikkukaupungin osoitteista, tietääkö joku

Vierailija
22.02.2011 |

Jos pienen kaupungin omakotitalolähiössä asustaa yhdysvalloissa ja osoite jota käyttää on postilokero-osoite, niin onko samalla käytössä myös postiosoite kadun mukaan? Sukulaiseni käyttää kirjepostissa tuota postilokero-osoitetta, ja olisin katsonut googlesta katunäkymää alueesta, jos tietäisin kadun. Itse en pidä sukulaiseeni yhteyttä. Haluaisin vain tsekata paljonko hän mahtaa valehdella elintasostaan. Saako tuon kadun jollakin konstilla selville, jos tietää postilokero-osoitteen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos vain olisitkin iloinen sukulaisesi puolesta, että pärjää ja menestyy. Tukisit vielä jotenkin, että pärjäisi vielä paremmin? Uskoisit ihmiseen ja antaisit voimia yrittää vielä vähän enemmän?

Ei se sinulta ole pois jos sukulaisesi pärjää. Toisaalta et saa siitä lisäpisteitäkään jos nyt olisi käynyt niin, että ei menisi ihan niin hyvin kuin kertoo. Vai saisitko kenties jotain tyydytystä toisten epäonnesta?

Vierailija
2/17 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hankkia "mistä vain", vaikka minä Suomessa asuvana. Ei sillä ole mitään tekemistä henkilön todellisen asuinpaikan kanssa. Eli ko. henkilö ei välttämättä asu edes samassa kaupungissa.

Toki postilokero voi olla ihan siinä omassa lähipostissakin, mutta mahdoton meidän sitä on tietää. USA:sa on firmoja, jotka tarjoavat postilokeropalveluita juuri esim. paljon matkustaville, muualla asuville, asunnottomille jne. Onko sukulaisellasi firma tms., minkä vuoksi käyttäisi postilokero-osoitetta? Muuten minusta aika erikoista. Kyllä ihmisten yksityisposti yleensä menee ihan katuosoitteen mukaan, harvemmin käytetään postilokeroita. Jos siis asuvat jossain omakotilähiössä. Ehkä sitten, jos matkustelee paljon, mutta postin voi silloinkin pysäyttää konttoriin.

Tietysti voi olla muutakin syytä, vaikka riitaisa avioero tms., minkä vuoksi halua pitää osoitteensa "salassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella kaupunkia. Miksi luulet etta han valehtelee?

Taalla on erittain rikkaita esikaupunkeja joissa ei postia kanneta ollenkaan.

Vierailija
4/17 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelualan työllään saaneen hankittua kivasti omaisuutta ja ostettua talon. Joten nämä asiat ei synkkaa keskenään. Voi tosiaan olla vaikka asunnoton ennemminkin. Se olisi todennäköisempää. Ja miksi tosiaan piilottelee oikeaa osoitettaan?

ap

Miksi luulet etta han valehtelee?

Vierailija
5/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaunistelee totuutta", mutta mitä siitä, jos et edes ole häneen yhteydessä. Ja aina on ihan järkeväkin mahdollisuus, vaikka väkivaltainen ex-poikaystävä tms., mikä voi selittää. Kysy asiaa, jos se sinua häiritsee.

Vierailija
6/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelualan työllään saaneen hankittua kivasti omaisuutta ja ostettua talon. Joten nämä asiat ei synkkaa keskenään. Voi tosiaan olla vaikka asunnoton ennemminkin. Se olisi todennäköisempää. Ja miksi tosiaan piilottelee oikeaa osoitettaan? ap

Miksi luulet etta han valehtelee?

Maksaa se postilokeron vuokrakin.

Vierailija
7/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti omistaa PO-boxin. Mulla on monta tuttua jolla on se, ja samaten meille tulee harva se viikko postitoimistoista mainoksia poboxeista.

Yksikin tuttavamme pitaa poboxia siksi, kun asuu rivarissa, ja postiluukut on rivissa tienposkessa. Pelkaa etta tarkeat postit joku nappaa tai pistaa luottokortin tilaukseen hanen tietamattaan ja hakee sen valmiin kortin sitten sielta kadun postilaatikosta.

Vierailija
8/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää nimen

zabasearch ym. sivustoilta

Vierailija
9/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää nimen zabasearch ym. sivustoilta

eipa silla tuloksella minun taloani kartalta kukaan loytaisi.

Vierailija
10/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Usassa ei voi salata nimeään ja osoitettaan niin kyllä pitäsi löytyä

Vierailija
11/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Usassa ei voi salata nimeään ja osoitettaan niin kyllä pitäsi löytyä

Vierailija
12/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ja kysy reippaasti osoitetta. Sano, että aiot Googlata katunäkymät. Kerro vielä lisäksi, että et usko hänen koulutustasollaan pystyneen hankkimaan taloa ja mitään muutakaan.

Amerikka on kyllä siitä kiva maa, että ilman koulutusta ja kovalla työnteolla ihan oikeasti voi rikastua. Elää ainakin mukavammin kuin Suomessa, missä kaikenkarvaiset sukulaiset on kyyläämässä ja vähättelemässä, alentamassa itsensä ja siinä samalla yrittävät alentaa muutkin.

Häpeäisit.

Vierailija
13/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ja kysy reippaasti osoitetta. Sano, että aiot Googlata katunäkymät. Kerro vielä lisäksi, että et usko hänen koulutustasollaan pystyneen hankkimaan taloa ja mitään muutakaan. Amerikka on kyllä siitä kiva maa, että ilman koulutusta ja kovalla työnteolla ihan oikeasti voi rikastua. Elää ainakin mukavammin kuin Suomessa, missä kaikenkarvaiset sukulaiset on kyyläämässä ja vähättelemässä, alentamassa itsensä ja siinä samalla yrittävät alentaa muutkin. Häpeäisit.

Vierailija
14/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näiden eri sivujen tietoja yhdistämällä saa hyvinkin paljon kaikenlaista tietoa. Itsekin olen tehnyt hakuja mm. niin että on ollut tiedossa henkilön etu- ja sukunimi sekä kaupunki ja osavaltio. Hakujen (ilmaisten) avulla olen saanut selville vanhemmat, sisarukset, iät, syntymäajat, osoitteen ja entiset osoitteet yms.

Maksullisilla hauilla saa vielä kaikenlaista muuta tarkempaa selville ihan tuloista lähtien ja monisivuiset raportit hakemastaan henkilöstä. Lisäksi on olemassa sivustoja, joista löytyy osoitteen mukaan tiedot omakotitaloista että minkä kokoisia ovat ja milloin rakennettu jne.

Vierailija
15/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan keskivertotuloilla voi usein ostaa talon varsinkin jos asuu täällä halvemmissa osavaltioissa. 3-4 mh talo maksaa about $70-$140k, hinta vaihtelee lähinnä sen mukaan missä neighborhoodissa haluaa asua.

Vierailija
16/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakujen (ilmaisten) avulla olen saanut selville vanhemmat, sisarukset, iät, syntymäajat, osoitteen ja entiset osoitteet

Mutta jos on mamu kuten minä, ne vanhemmat, sisarukset, iät ja syntymäajat saa ennemminkin suomalaisesta maistraatista :-p Omalla nimelläni ei löydy googlesta ensimmäistäkään linkkiä.

Vierailija
17/17 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhelinnumerohaku väittää että he tietää paljonko saan palkaa, aika hauska kun puhelin on prepaid... juu juu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi