Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rumista lapsista tulee yleensä kauniita aikuisia ja lapsena söpöistä hirveän rumia!

Vierailija
23.10.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri se, jota kaikki vanhat sedät ja tädit tulevat joka käänteessä taputtelemaan ja toteavat: onpa siinä kaunis lapsi...

Ja nykyään olen kaunis aikuinen anainen. Murrosiän kiivaimmassa vaiheessa meni n. vuosi jolloin en ollut oikein kaunis. Muuten olen aina ollut vetävän näköinen.

T: poikkeustapausko?

Vierailija
2/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina hyvännäköinen.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaisuudet säilyvät.

Vierailija
4/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, itse olen ollut lapsena söpöläinen, nyt en niinkään... Aika tavallisen, valjun näköinen hiirulainen. Lapsilla taitaa olla sama kohtalo, ovat niin syötävän suloisia vauvoja olleet. Ihanat nappisilmät ja kiharat hiukset...

Vierailija
5/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset ovat hellyttäviä omalla tavallaan.

Aikuiset voivat vaikuttaa kovasti omaan ulkonäköönsä-

Vierailija
6/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sen kakara on

Vierailija
7/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia tapauksia on nähty. Rumista lapsista->rumia, kauniista->kauniita. kauniista-> rumia jne........

Vierailija
8/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumille vanhemmille tulee rumia lapsia ja kauniille kauniita. Katsokaa peiliin hyvät ihmiset.

Vierailija
9/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paitsi näissä tilanteissa: ns. kaunis ulkokuori, ruma sisältä, ruma päältä loppujen lopuksi. Ja vastaavanlaisesti sama ns. rumissa lapsissa.

Tämä on toinen, mitä olen kuullut: " pitkä ja hoikka on kaunis, lyhyt ja lihava ruma" .

Ihanaa että jaamme eteenpäin lapsillemme " kauneuskäsitystä"

Vierailija
10/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on katsojan silmässä, kuten joku jo totesikin ja aikuiselämässä " kauneuteen" vaikuttaa suurimmin se kuinka paljon itseään laittaa ja pitääkö itsensä kunnossa vai ei

Vierailija
11/11 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä halua yleistäää...mutta täytyy muistaa että kauneus on katsojan silmässä....mielipideasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi