Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen varoittava esimerkki geisha-kuulien käyttäjästä :(.

Vierailija
22.02.2011 |

Raskauteni on viikolla 24 ja luulin lantionpohjalihasteni olevan hyvässä kunnossa. No, eilen heräsin ja kun nousin sängystä, ihmettelin, mitä valuu jalkoja pitkin. Menin normaalisti pissalle ja ihmettelin, miten voi pissata ilman pissaamisen tunnetta. Illalla sitten päätin kaivaa geishakuulat ja aloittaa treenaamisen. En silloin tiennyt sen olevan raskaana ollessa kiellettyä. Tänään tulikin ihan hirveät krampit alapäähän. En siis suosittele!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot raskaana ja se vauva painaa rakkoa! ei se välttämättä kerro mitään lihasten kunnosta jos se vauva sattuu potkasemaan rakkoon niin hyvinkii tulee kuset housuun oli mimmoset lihakset tahansa! nimim. eräänkin kerran housut märkänä kotiin kävellyt

Vierailija
2/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsiskos käydä näytillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsiskos käydä näytillä?

Vierailija
4/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissassa ja lapsivedessä on ihan eri haju.

erotat kyllä!

tuntuuko maha samalta kuin ennen alle laskemista?

musta tuo vahingossa pissaaminen kuulostaa aika oudolta! kyllähän se tuntee jos vauva rakkoa painelee. ja tunnethan sä virtsaputken suullakin kun pissa tulee?

Vierailija
5/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet oikeassa. Mullekin tuli mieleen, että

valuminen -> lapsivesi ja

krampit -> supistukset.

Itse kävisin tarkistuttamassa kyllä tilanteen. Geishakuulat jättäisin kyllä kotiin ;-)

Vierailija
6/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme raskautta ja lihakset aika huonossa kunnossa. eli kyl mäki mietin sitä lapsivettä...

Vierailija
7/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testipuikolla onko lapsivettä vai ei

Vierailija
8/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri sellainen olo, että pissa olisi tullut housuun. Onneksi itse tajusin asian ja hakeuduin synnärille välittömästi ja 2 päivää sen jälkeen syntyi keskospoika. Hän on nyt terve 5-vuotias onneksi, pitkän tehohoidon jälkeen.

Vierailija
9/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä multa valui niin oli lapsivettä. Lapsi syntyi siitä alta vrk kuluttua.

Vierailija
10/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

geisha-kuulista? Menepä heti päivystykseen!

Vierailija
11/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää smart balls kuulia raskauden aikana? Jostain muistaakseni kuullut että saa mutta kertokaa ihmeessä jos ei saa ja perusteluja. Kiitos=)

Vierailija
12/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti kuulostaa että lapsivettä oli.

Heräsin itse jotain viikolla 30 siihen että sänky oli märkä ja häpesin niin paljon kun luulin että olin pissannut sänkyyn. Vaihdoin vaivihkaa lakanat enkä puhunut mitään.

Synnytyksessä viiden viikon päästä huomattiin lapsiveden vähyys ja lapsella oli pää epämuodostunut kun oli veden vähyyden takia painautunut.

Vierailija
13/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on neljäs raskaus menossa viimeisillään eikä ole muuten pissoja lurahdellut raskausaikana housuun, paitsi kolmannessa, kun oli virtsatieinfektio. Ei kai ne pissat ala yhtäkkiä noin vain lurahdella. Olisko ollut kuitenkin lapsivettä.

Vierailija
14/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehan ap kertomaan olitko päivystyksessä ja miten oli asia?

Vierailija
15/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautta takana, ja eipä ole noin käynyt. Suosittelen heti lääkäriin menoa !

Vierailija
16/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tietää mistä puhuu joten toivottavasti sinulla ja vauvalla on kaikki ok.Käväse kontrollissa....

Vierailija
17/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin uudemman kerran synnärille ja vaikka epäilivät vesien menoa, niin sanoivat, että kyllä asia kannattaa tarkistaa.

Kaikki oli ihan kuin pitikin. Kohdunsuu oli täysin normaali, vesiä ei ole tullut ja poika heilui iloisesti :). Mulla on istukka edessä ja siksi liikkeet tuntuu vaimeampina ja aiheuttaa epäröintiä, onko kaikki ok.

Pissavahinkoon en edelleenkään usko, mutta koska en käynyt vessassa koko yönä, valkovuoto on ollut niin runsasta, että kaikki valui kerralla ulos.

Kiitoksia kaikille teille hengessä olosta :)

Vierailija
18/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellista odotusta sulle :)

Vierailija
19/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin ennen vesientuloa napsahti jännästi alapäässä, eli ilmeisesti kalvoihin tuli joku reikä. Ensisynnyttäjänäkin tiesin, että se oli lapsivettä, tuntui niin erilaiselta.

Vierailija
20/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan varma heti, että sitä se oli, joten soitin synnärille ja menin näytille. Siellä sitä sitten testailtiin, mutta kätilöt ei saaneet kunnon tuloksia, joten minut passitettiin kotiin. Koko ilta sitä vielä lirahteli kotona, ja kun se seuraavna päivänäkin jatkui, menin takaisin synnärille, jossa mua tikutettiin ja tarkasteltiin tuntitolkulla, mutta mitään lapsiveteen viittaavaa eivät havainneet. Kun sitten olin pukeutunut lähteäkseni taas kotiin, taas lirahti kunnolla ja sanoin kätilölle, että nyt voisi olla hyvä hetki testata. Testattiin ja lapsivettähän se oli, joten sinne jäin.

Mutta siis ei ne helposti sitä siellä synnärilläkään näe, jos se on ehtinyt kuivua, eikä sitä valu koko ajan tai kaikki ole tullut ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan