Voihan, APUA!!
Minulla on kaksi lasta ja hyvä mies.. Työmatkalla olen tutustunut nuorempaan tummaan mieheen ja toissapäivänä pyysi käymään luonaan (asuu muutamaa asemaa ennen omaani) kahvilla. Keitti sitten kahvit ja tarjosi drinkin..
Jotenkin sitten ajauduimme halailemaan toisiamme, en oikein tiedä mikä minuun meni? Ja sänkyynhän sitä päädyttiin ja se nai melkein pari tuntia yhteen kyytiin eri asennoissa. Nyt tuntuu paikat väljiltä ja morkkis on kaamea, kortuja kyllä käytettiin yli paketillinen.
Nyt varmaan pitää käyttää eri junaa, kun en tiedä mitä tapahtuu jos vielä näämme? Oli aivan mieletön sänkyhommissa, joten hieman ristiriitaisat tunteet on. APUA!!
Kommentit (6)
Mullekkin käynyt noin. Ihan kiva mies ja kaikin puolin normaali. 2-3 kertaa viikossa naidaan 1-2 tunnin sessioita. Pepustani on erittäin kiinnostunut olla ja vaikka hieman arvelutti (hiukan kuitenkin liian iso aluksi) niin nyt melkein joka kerralla nai pyllyynkin. Itse asiassa parhaat orkut tuleekin juuri noin. Oma mies tosin noita iltatöitä hieman ihmettelee. 3kk ja vieläkin olen yhtä innoissani.
...ettet ainakaan tartuta mieheesi mitään sukupuolitauteja. Tökeröä käytöstä miestäsi kohtaan ja lapsiasi (aina voi joku nähdä teidät ja kertoa...)
No jos se asuu sun lähellä ja teillä pelittää noin hyvin sängyssä, ota se fuckbuddyksi. Tuskin sekään muuta susta haluaa.