Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostuneille ja tiukkapipoisille äideille syntyy

Vierailija
22.02.2011 |

samanlaisia vauvoja, jotka sitten eivät nuku öitä vaan rääkyvät ja huutavat ja sama rumba jatkuu aina hamaan eskari-ikään asti. Näin se vaan mene, sorry mutta totuus sattuu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellinen tiukkapipo, mutta en hermostunut.

Vierailija
2/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia vauvoja, jotka sitten eivät nuku öitä vaan rääkyvät ja huutavat ja sama rumba jatkuu aina hamaan eskari-ikään asti. Näin se vaan mene, sorry mutta totuus sattuu.

t. hermostunut ja tiukkapipoinen helpon vauvan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla äidillä voi olla tässä asiassa erilaisia lapsia. Esim. minulla. Ja tietääkseni isäkin vaikuttaa geeneineen ja käytöksällään. :D

Vierailija
4/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kenenstä tahansa tulee hermostunut ja tiukkapipoinen kun tarpeeksi kauan kärsii pahasta univajeesta.

Vierailija
5/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä palsta lapsia.

Vierailija
6/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi kyllä alkoi nukkua hyvin jo puolivuotiaana ja nukkuu edelleen. Temperamenttinen on:-) Odotan jännittyneenä, millainen pian syntyvän toisen lapsen vauva-ajasta tulee:-)

Vierailija
7/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja toiset heistä nukkuvat ja toiset valvovat. Minkälainen äiti olen?

Vierailija
8/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, koska nuo ominaisuudet (hermostuineisuus ja tiukkapipoisuus tai tosin ilmaisten järjestelmällisyys ja tavoitehakuisuus) ovat perinnöllisiä. Sori vaan sulla, tää taas voi sattua sua: kuten me tavoitehakuiset äidit, myös meidän lapsemme pääsevät "tiukkapipoisuudestaan" huolimatta elämässää vielä paljon teitä "rentoja" huithapeleita pitemmälle

Vierailija
9/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama viikko sitten, että ota rennosti vaan, niin vauvakin on sitten tyytyväisempi... tunsin piston, koska kyllähän ystävättäreni tietää, millaista hullunmyllyä meillä viimeksi oli... mutta me olemme muutenkin erilaisia, minä olen aikataulumamma ja ystävättäreni perheessä syödään milloin syödään ja nukutaan milloin nukutaan.

Vierailija
10/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja toiset heistä nukkuvat ja toiset valvovat. Minkälainen äiti olen?

APn mielestä ei varmaan ole muuta vaihtoehtoa :D:D:D

Vierailija
11/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, koska nuo ominaisuudet (hermostuineisuus ja tiukkapipoisuus tai tosin ilmaisten järjestelmällisyys ja tavoitehakuisuus) ovat perinnöllisiä. Sori vaan sulla, tää taas voi sattua sua: kuten me tavoitehakuiset äidit, myös meidän lapsemme pääsevät "tiukkapipoisuudestaan" huolimatta elämässää vielä paljon teitä "rentoja" huithapeleita pitemmälle

kuin järjestelmällisyys :=DDDD

Vierailija
12/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nukkuvat silloin kuin aikuisetkin, koska nyt jo melkein kouluikäisenä nukkuvat alkuillasta päiväunia. Meillä lapset menevät nukkumaan kahdeksalta ja heräävät puolikahdeksalta. Illat ovat mukavan rauhallisia ja tiukkapipoäitikin saa hieman riisua pipoaan:-)

Vierailija
13/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös monen lapsen äiti. Jokainen ollut erilainen luonteeltaan. Eli jakautunut persoona ;).

Vierailija
14/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä jotakin samantyyppistä olen havainnut.

Tokihan vanhempien kireys ja hermostuneisuus vaikuttaa lapseen.

Vierailija
15/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä palsta lapsia.

lapset on niin erilaisia,meiän eka olis nukkunu aina,toka herää vielä 11 kk n.5 kertaa yössä!päivällä onkin sitten niin kiltti ettei itke eikä kitise!voi näitä nuoria äitejä,jotka näitä elämänviisauksia laukovat =)

Vierailija
16/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä palsta lapsia.

lapset on niin erilaisia,meiän eka olis nukkunu aina,toka herää vielä 11 kk n.5 kertaa yössä!päivällä onkin sitten niin kiltti ettei itke eikä kitise!voi näitä nuoria äitejä,jotka näitä elämänviisauksia laukovat =)

tällainen 46-vuotias teini, 4 lapsen äiti!

Vierailija
17/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat ja lapset aistivat läheistensä mielialat. Perintötekijät vaikuttavat vielä lisää, eli rauhallisten ja hyvin nukkuvien vanhempien lapset ovat usein myös rauhallisia ja nukkuvat hyvin, ainakin meidän koko lauma :)

Vierailija
18/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on 8kk ajan nukkunut 6h yössä kolmessa pätkässä.

Vierailija
19/19 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oikein unelmavauvat vaikka olen nykyisin kokolailla hermostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan