Ahdistaaako ketään asuntolainan määrä?
Paljonko vähemmän pitäisi olla lainaa, että ei ahdistaisi?
Kommentit (12)
mulla lainaa on jäljellä vielä 60t e, asunto on ostettu vajaa kolme vuotta sitten. Sitten kun lainaa on 30t e niin ei enää luultavimmin ahdista.
kun kaikkea muutakin pitäisi hankkia (mm. auto kun 4. lapsi syntyy).
Ei varmaankaan ahdista enää sitten kun on jäljellä alle 100000e.
ei ahdista. Laina lyhenee n 9000 e vuodessa ja tahti nopeutuu kun palaan töihin.
Asumme halvemmalla ja laadukkaammin kuin vuokralla asuisimme.(Espoossa asutaan rivarissa).
Ja suurin osa menee tavallaan "säästöön".
ei nyt kun jäljellä vajaa 20 000 eikä silloin kun otettiin, koska se on mitoitettu niin, että pystytään hyvin maksamaan. (lainaa ollut nyt yhteensä 10 vuotta, kerran muutettu välissä isompaan taloon.)
eikä ahdista sekään määrä enää, vikka aika huikea toki onkin. Paljon enemmän oli vielä 7 vuotta sitten.
ja tulot todella pienet..100 000e sais pois ni ei enää ahistais niin paljon..
lainaa vielä 150 000.mä kotona lasten kanssa ja maksellaan pikkuhiljaa..elämäähän lainat vaan on:)
jota voi ehkä vaihtaa rahaksi ja lyhentää lainaa.
Just otettiin lainaa 135000. Onneksi oli jo vähän säästöjä niin ei tarvinnut ostaa täysin velaksi.
Kuukausierät ovat maltilliset tulotasoon nähden ja silti laina-aika suht lyhyt.
Lähinnä toivon, että olis pari vuotta vielä matalien korkojen aikaa kun lainapääomaa on enemmän.
kun rahat ei meinaa riittää elämiseen. Alle 100 000 jos ois niin ei ahdistaisi.
lainaa vielä 150 000.mä kotona lasten kanssa ja maksellaan pikkuhiljaa..elämäähän lainat vaan on:)
eikä nyt varsinaisesti ahdista, mutta mietittää kylläkin, että mitä jos työtilanne muuttuu?
Mä luulen, että sitten kun lainaa on jäljellä alle 80 000, tunnen olevani voiton puolella.
t. 3:n yh.