G: Onko kaikkein tärkeintä olla seksikäs?
Koetko, että olet seksikäs? Miksi?
Kommentit (19)
On tärkeää olla sinut itsensä kanssa ja niin fiksu ettei tarvitse hävetä.
Tärkeintä on olla kaunis niin, että se näyttää siltä kuin et edes yrittäisi olla kaunis. Sillä tavalla puolihuolimattomasti. Ja älykäs.
Mutta EI seksikäs!
Miksi ihmeessä minun pitäisi olla seksikäs? Ymmärrän kyllä miksi olisi hyvä olla tyytyväinen, viisas tai vaikka huumorintajuinen, mutta seksikäs? Olen naimisissa enkä pääse miehestä millään eroon, joten seksikkyys on täysin turha attribuutti minunlaiselleni.
lehdissä, tv:ssä..? Muulla ei tunnu olevan merkitystä. Olen ihan masentunut, kun itse on tällainen persjalkainen lattarinta - mistä löytyy se ilo omaan ulkonäköön? Minulla on hyvä kunto enkä ole hirmu lihavakaan, mutta en löydä ylpeyden aiheita omasta kropastani, koska yleisen mielipiteen mukaan siinä ei ole mitään ihailtavaa.
Jos ajattelee pelkkää seksikkyyttään, niin ryhtyy näyttämään miestenlehtien tarjoamalta naiselta.
Seksikkyyttä on niin monennäköistä. Ei mun mielestä tarvitse olla barbi ollakseen seksikäs. Tyytyväisyys itseen, tietty ryhdikkyys ja itsestään huolehtiminen riittää.
lehdissä, tv:ssä..? Muulla ei tunnu olevan merkitystä. Olen ihan masentunut, kun itse on tällainen persjalkainen lattarinta - mistä löytyy se ilo omaan ulkonäköön? Minulla on hyvä kunto enkä ole hirmu lihavakaan, mutta en löydä ylpeyden aiheita omasta kropastani, koska yleisen mielipiteen mukaan siinä ei ole mitään ihailtavaa.
Minulle on sanottu vaikka mitä ulkonäöstäni, myös se että olen seksikäs. Kuitenkin totuudenmukaisesti haluaisin mieluummin kuulla olevani älykäs tai verbaalisesti lahjakas, näillä ominaisuuksilla pääsee paljon pidemmälle kuin pitkillä säärillä tai muodokkaalla vartalolla..
Ja tämän kirjoittajalle haluaisin sanoa, että nyt katsot vain median mielipidettä, et sitä yleistä mielipidettä. :) Nykyään harva enää pitää langanlaihoja malleja ihailtavina ja nämä "kauniit ja komeat" Hollywood-tähdet aiheuttavat enemmänkin myötähäpeää tempauksillaan kuin ihailua.
Et vain ole kuullut ihailevia kommenteja oikeasta suusta. ;)
ei ole minulle tärkeää, mutta jos pukeudun naisellisesti, laittaudun ja meikkaan omaan hillittyyn tapaani, niin voin olla myös seksikäs. Olen tyyliltäni hoikka ja hieman tyttömäinen, rintojen koko ei ainakaan tee minusta seksikästä koska ne on pienet. Vyötö ja pylly on varmaan seksikkäimmät kohdat minussa.
Seksikkyyttä korostava, paljastava pukeutumistyyli on usein mautonta.
niin, ryhti on minustakin tärkeä asia, se tekee ihmisestä kuin ihmisestä reipaan ja itsevarman näköisen, myös seksikkään!
Muiden mielipiteitä ei missään nimessä kannata miettiä, olis vaan tärkeintä olla tyytyväinen omaan kroppaansa!
Tulee mieleen yksi entinen opiskelukaveri, joka oli minusta kaunis ja seksikäs, koska hän oli itsevarma eikä häntä tuntunut haittaavan ollenkaan se, että hänellä oli leveä takamus yhdistettynä normaaliin muuhun vartaloon. Kasvoiltaan oli persoonallinen, ei tyypillisen kaunis mutta persoonallisella tavalla.
voi rakentaa, jos oma kroppa on kaukana ihanteesta? Jos vain tajuaa, että siitä ei ikinä tule sellaista kuin haluaisi, vaikka tekis mitä - laihduttaisi ja rakentelisi lihaksia? Mistä sen tyytyväisyyden sitten löytää? Ja tiedän kyllä ettei valittamalla asiat ainakaan parane, mutta mulla on nyt joku kriittinen piste tullut vastaan, olen tajunnut omat realiteettini ja vartaloni raamit ja olen hyvin surullinen.
T. se yksi, joka valitteli aiemmin
niin, ryhti on minustakin tärkeä asia, se tekee ihmisestä kuin ihmisestä reipaan ja itsevarman näköisen, myös seksikkään!
Muiden mielipiteitä ei missään nimessä kannata miettiä, olis vaan tärkeintä olla tyytyväinen omaan kroppaansa!
Tulee mieleen yksi entinen opiskelukaveri, joka oli minusta kaunis ja seksikäs, koska hän oli itsevarma eikä häntä tuntunut haittaavan ollenkaan se, että hänellä oli leveä takamus yhdistettynä normaaliin muuhun vartaloon. Kasvoiltaan oli persoonallinen, ei tyypillisen kaunis mutta persoonallisella tavalla.
Se lähtee siitä, että on itse tyytyväinen itseensä, on löytänyt oman tyylinsä ja uskaltaa reippaasti korostaa niitä parhaita puoliaan, ts. ei piilottele itseään.
Seksikkyys kumpuaa myös älykkyydestä ja esimerkiksi ammattitaidosta. Ihminen, joka on selvästi asiantunteva ja tarmokas, on usein myös seksikäs. Tyhmät vetelykset eivät ole seksikkäitä, vaikka heillä olisi täydellinen kroppa.
Itse olen lähestulkoon tissitön ja minulla on iso perä, mutta urheilemalla olen saanut pidettyä vatsani litteänä ja jenkkakahvat poissa. Korostan kyllä kapeaa vyötäröäni ja olen useinkin saanut kuulla olevani aika hot. Mutta paljasta pintaa siihen ei todellakaan tarvita.
"HAnki Ab-tronic - sillä saat seksikkäät vatsalihakset"
Olen seksikäs, mutta se lähtee kyllä muusta kuin vatsalihaksistani.
Saan ääretöntä nautintoa kun rakastelen mieheni kanssa, annan sitä myös hänelle. Suutelemme usein ja koskettelemme toisiamme jatkuvasti, rakkaus ja intohimo näkyy ulospäinkin. Ulkonäöltämme olemme vanheneva, toppahousuissa kulkeva pariskunta käsi kädessä.
Olen seksikäs, mutta se lähtee kyllä muusta kuin vatsalihaksistani.
mulle timmi vatsa ja kaunis kroppa saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi. Ei mulla mikään mallivartalo ole, mutta se, että olen treenattu tuntuu itsestä seksikkäältä. Tissit on menneet aika surkeiksi kolmen vuoden imetyksen ja laihtumisen myötä, mutta ei se haittaa..
Tosin en kuule kehuja muilta kuin omalta mieheltä, enkä huomaa hirveästi kerääväni katseita...en tiedä mistä se johtuu.
Viime aikoina olen "harjoittanut" myös stereotyyppistä seksikkyyttä, jota olen aiemmin väheksynyt ja pitänyt huonona asiana. Käynyt strip aerobicissa ja pukeutunut vähän paljastavammin. Se on oikeastaan ollut aika hauskaa, leikitellä omilla käsityksillään seksikkyydestä.
Saan ääretöntä nautintoa kun rakastelen mieheni kanssa, annan sitä myös hänelle. Suutelemme usein ja koskettelemme toisiamme jatkuvasti, rakkaus ja intohimo näkyy ulospäinkin. Ulkonäöltämme olemme vanheneva, toppahousuissa kulkeva pariskunta käsi kädessä.
että saa 'ääretöntä' nautintoa 'rakastelusta'. Voi jessus sentään mikä teiniliisa siinä kirjoittaa. No, ei muuta kuin vipinää toppahousuun, jos siitä todella saa ääretöntä nautintoa. Mielestäni hyväkään seksi ei ole äärettömän nautinnollista, ja paljon tärkeämpää on esimerkiksi terveys ja hyvä omatunto.
harmi sulle. uskon kyllä että tuulipukutyypit voi olla yhä rakastuneita toisiinsa:) itse sinä, 17, kuulostat tosi ankealta ihmiseltä.
Mut ei mun tartte olla seksikäs, enkä olekaan. Mutta olen puhelias ja aina hyvällä tuulella. Ja siks vissiin hyvinkin suosittu miesten keskuudessa.
Mut ei mun tartte olla seksikäs, enkä olekaan. Mutta olen puhelias ja aina hyvällä tuulella. Ja siks vissiin hyvinkin suosittu miesten keskuudessa.
Mun ei tartte olla suosittu miesten keskuudessa, mutta seksikäs "tarttee" (eli haluan) olla, koska siitä tulee kiva olo.
Itse näen seksikkyyden sellaisena intohimona elämää kohtaan, pilkkeenä silmäkulmassa ja hyvänä fiiliksenä omissa nahoissaan. Miesten huomio taas ei hetkauta, parisuhde, ystävyys, terveys ja onnellinen sekä iloinen elämä, mihin seksikkyyskin kuuluu, on paljon tärkeämpää!
että on tärkeintä olla tyytyväinen itseensä. Ja olen tyytyväinen itseeni ja koen sitä kautta itseni myös seksikkääksi.