50 % työaika ja siitäkin lapsi kipeänä jatkuvasti.
Tekisinkö palveluksen työkavereilleni ja ottaisin loparit? Teen hoitoalan töitä, ja keikkailemalla saisin saman rahan kuin nyt. Lisäksi pääsisin tästä kalvavasta huonosta omastatunnosta. Olen totaali yh, ja jos lapsi sairastuu, niin vaihtoehtoja ei ole. Työni on vakituinen, mutta häpeä poissaoloista on niin suuri, että haluaisin vaan vajota maan alle..
Kommentit (6)
Siitä saisi valita vuorot ihan itse silloin kun lapsi on terveenä.
Ap
on sitten kurja olo töihin mennessä. Tää tuo vaan lisätaakkaa muutenkin raskaaseen elämänvaiheeseen.
Ap
Sanot, että sinua voi soitella töihin vapailta, tulet jos pystyt/ jaksat.
Tämä on aivan mahdollista!
Teen myös 50% ja saan toivoa vuorojani tosi hyvin: kaksi tiettyä arkipäivää aina vapaana, vain yksi yö per työvuorolista ja viikonlopputöitä vain joka kolmas viikonloppu. Lisäksi arkena vain aamuvuoroja.
Verrattuna keikkailuun Metsätähdellä, voin nyt suunnitella elämää eteenpäin paremmin, kun tiedän työvuorot hyvissä ajoin etukäteen.
Minulle sattui vielä itselle pitkä sairasloma, eikä siitäkään kukaan syyllistänyt minua. Osastoja on monenlaisia ja nyt olen löytänyt paikan, jossa viihdyn. Siellä ei nuroteta poissaoloista. Kannattaa siis yksinkertaisesti vaihtaa työpaikkaa, hyville työntekijöille on kyllä kysyntää!
lapsi sairastuu ja hoidat hänet itse... Yksi kieltäyminen lapsen sairauden vuoksi ja se oli siinä.