Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kauhein lomamatkasi!

Vierailija
21.02.2011 |

Luin äsken seuraavan lomakuvauksen (ei siis ole omani, vaan copyright kuuluu varmaan Lomakompassi-sivustolla) jostain Egyptistä, ja ajattelin, että ehkä mammoiltakin löytyy karmaisevia lomakokemuksia.

"En suosittele resortia varsinkaan lapsiperheille, paikat (huoneisto, allasalueet, resortin ravintolat, puutarha) huonosti siivotut ja rikkinäiset, vesi- ja sähkökatkoksia, ruoka huonoa ja vaikeasti saatavilla. Lisäksi naapurimaan kanssamatkustajat humalassa aamusta alkaen. Sijainnin syrjäisyydestä johtuen piti käyttää aina taksia -> aina epämiellyttävä riita matkan päätteeksi, vaikka hinta sovittu lähtiessä. Ostoksia ei voinut tehdä, koska kauppiaat niin aggressiivisia, lapsille epämiellyttävää. Finnmatkojen 3 tähteä huomattavan liioittelevaa. Sukelluskeskus resortin rannassa oli hyvä. Pettymyksen kruunasi kotona todettu salmonella."

Pistäkää paremmaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellissa yötä. Se oli 'kaupungin' keskustassa ja ilmeisesti rakennettu ennen kuin äänieristys keksittiin, sillä toisen kerroksen huoneeseen kuului järkky jytke kellarissa olevasta 'yökerhosta'.

Itse huone oli sisustettu ehkä 1970-luvulla, eikä tekstiilejä ollut sittemmin vaihdettu. Kylpyamme oli lian peitossa ja peili rikki. Ammeessa myös vipelsi jotain ötököitä. Kokolattiamaton päälle ei todellakaan tehnyt mieli astua edes kengät jalassa. Olen vieraillut niissä parjatuissa muslimimaissakin, enkä missään ole joutunut yöpymään yhtä huonossa hotellissa. No, se oli onneksi vain yksi yö.

Vierailija
22/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä hygieniasta vaan myös turvallisuudesta-> ei Dubaissa voi (länkkäri)nainen liikkua yksin ja siitä ettei mua kiinnosta nähdä pelkkää hiekkaa, tykkään enemmän alppimaisemasta ja vihreestä luonnosta. t:14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se teitä kaivele jos me matkustetaan vaan sivistysvaltioissa. Kyllä senverran voi yleistää ettei muslimimaissa hygienia oo ihan 2000-lukua...Kertokaa ihmees jos sellanen löytyy? T:14

Siellä hygienia on parempaa kuin suomessa. Ei tulisi kuuluunkoon että Dubaissa olisi samantasoisia yleisövessoja kauppakeskuksissa kuin Suomessa!

Kyllä sielläkin paskavessoja löytyy. Mutta noin yleisesti ottaen alueilla, joissa turistit liikkuvat, Dubaissa on korkea hygieniataso ja vessat tyyliin "marmoripöytä ja kultahanat". Ja siivous pelittää. Ei kusta lattialla eikä hajuja. Mut siellä riittääkin inkkareita ja filippiinoja siirtotyöläisinä, ne niitä vessoja siivoilevat minuutin välein.

Vierailija
24/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä hygieniasta vaan myös turvallisuudesta-> ei Dubaissa voi (länkkäri)nainen liikkua yksin ja siitä ettei mua kiinnosta nähdä pelkkää hiekkaa, tykkään enemmän alppimaisemasta ja vihreestä luonnosta. t:14

Dubaissa yksin, eikä mitään ongelmia ole ollut. Odotitko muuten sitten Marokosta löytäväsi vehreyttä tai alppeja?

Vierailija
25/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä pystyin koko sen kolmen vuoden ajan kun asuimme siellä.

Vierailija
26/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Dubaissa yksin, eikä mitään ongelmia ole ollut. Odotitko muuten sitten Marokosta löytäväsi vehreyttä tai alppeja?

[/quote]

mutta odotin että siellä olis jotai nähtävää ja ostettavaa. No paska reissu mutta tulipa tehtyä! 14

Vierailija
27/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se ei nyt mitään vessanpöntön halailua Intiassa peittoa, mutta meikäläisen lomakokemuksista. Poljettiin polkemsta päästyämme, lähinnä se oli sen näköistä kuin olisi polkenut Suomen sisämaassa. Silloin tällöin mentiin pieni pätkä merenrantaa. Missään ei ollut _mitään_. Karttaan merkitty taajama oli käytännössä bensapumppu ja joku pikkukauppa. Yövyttiin hikisissä mökeissä joissa vesi oli juomakelvottoman pahaa ja suihkumahdollisuus betonilattiaparakki, jossa oli lisäksi sairaan kylmä aina.

Juu EI mulle enää koskaan.

Vierailija
28/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään yleensä paistaa aurinko. Niin että jotain hyvääkin. Kotimaan kohteissa taas ei välttämättä ole mitään hyvää, silloin kun kohde on huono.

Vierailija
29/29 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kuin kristityt pitävät rauhaa tärkeänä. Eli.. :D)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän