Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden vuoto vai normaalit kuukautiset

21.02.2011 |

Tiedän, että tästäkin aiheesta on keskusteltu täällä moneen otteeseen, mutta laitanpa nyt silti...

Eli tilanne on se, että mulla alkoi kp 24/28 tiputteluvuoto, jota tuli muutama pisara tässä neljän päivän aikana. Tänään (eli päivänä jona kuukautisten pitäisikin alkaa) tuli hiukan enemmän vuotooa, mutta sekin näyttää nyt jääneen sellaiseksi, että tulee vain pissalla käydessä paperiin pyyhkiessä hiukan verta. Normaalisti kun mulla on aika runsaat kuukautiset. Kokemusta vastaavasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan kaikki verinen vuoto (ihan vähäinenkin) menkkojen alkamisen aikaan on merkinnyt keskenmenoa. Vain onnistuneissa raskauksissa mulla ei ole ollut lainkaan vuotelua. Mutta tämä on siis vain MINUN kokemukseni ja tiedän, että monella muulla normaaliinkin raskauteen voi kuulua vuotelu. Eli nyt voit vain odottaa ja toivoa parasta, mikä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Tsemppiä sulle ja toivotaan parasta!

Rupikonna

Vierailija
2/3 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaustesti näyttänyt plussaa? Viestistäsi ei ilmennyt tätä seikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli raskauden alussa vuotoa, jolloin lääkäri määräsi minut muutaman viikon sairaslomalle keskenmenon riskin vuoksi. Vuoto loppui lopulta levon myötä ja saatoin palata töihin. Loppuraskaus sujuikin hyvin ja lapsi syntyi terveenä pari päivää ennen laskettua aikaa.