Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia ripsipidennyksistä?

Vierailija
21.02.2011 |

pysyykö ne? kannattaako ottaa? kuinka pitkään pysyivät? oliko sulla koru siinä? maksoi? voiko käyttää ripsiväriä silti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyminen riippuu sun omasta ripsestä,tippuvat siis sinun oman ripsesi kanssa pois.Itselläni olisi tarvitsivat huoltoa ehkä noin 4 viikon välein,mutta on siis yksilöllistä.

Oli myös koru.

Hintahan riippuu missä otat mutta olisiko keskiarvo jotain 70-80 euron luokkaa ekalla kerralla.Toiset laskuttaa erikseen koristeista.

Voit käyttää ripsiväriä,mutta oma kokemukseni on ettei tarvitse.

Vierailija
2/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ollut 1,5 v pidennykset.

Kaverini tekee ripsiä ja maksan hänelle 40,-. Huollossa käyn 3 viikon välein, koska haluan, että ripset ovat hyvässä kunnossa koko ajan.

suosittelen! On huoletonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olivat liian pitkät ja tekivät katseesta raskaan. Kun pesi meikit pois niin näytti edelleenkin kuin olisi ollut kamalat pakkelit naamassa.

Ehkä lyhyemmät ja harvemmat ripset olisivat olleet paremmat.

Vierailija
4/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi kuulemma käyttää vesiliukoista. On myös jatkoille tarkoitettua ripsaria myynnissä.

Mulla laitto maksoi 125€ ja huolto n. neljän viikon välein 65€.

En mitään koruja ottnut, vaan melko hillityt luonnollisen näköiset ripset. On nätit eikä useimmat huomaa jatkoiksi.

Vierailija
5/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli laittanut ja näyttivät kummallisilta. Ripset olivat "sekaiset", ihan kuin olisi risuja heitelty pinoon. Ja liian pitkätkin olivat. Taitaa olla laittajan ammattitaidosta kiinni miltä lopputulos näyttää. En ainakaan itse innostunut nuo nähtyäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi