***KESÄKERTUT sunnuntaihin***
Kommentit (22)
soffu: En mä tosiaan pystyisi täysiä työpäiviä tässä kunnossa tekemään. Mulla on onneksi vaan joitain keikkoja harvakseltaan, muutoin olen kotona 2v pojan kanssa. Nyt on enää yksi ennalta sovittu keikka tiedossa ja uusia en ota! Pojankin kanssa selviän ainoastaan hyvän tukiverkoston voimin: mulla on ollut joka päivä joku vähän aikaa ulkona leikittämässä poitsua kun en itse jaksa. Välillä on ollut joku koko päivänkin. Onneksi vanhempani ovat eläkkeellä, mutta kuitenkin vielä hyvissä voimissa ja siskokin asuu lähellä.
Ja sitten vielä perinnollisyydestä: äitini joutui sairaalaan tiputukseen minua odottaessa eli kyllä tuntuisi perinnöllistä olevan. Tosin hänellä oli jo helpompaa toisen raskauden kanssa kun minulla taas meni päinvastoin - ekassa raskaudessa halailin pyttyä vain iltaisin, nyt meillä on tiivis kokopäivä suhde ;)
Yheksän tunnin päivä koulussa takana ilman yhtäkään oksennusta, vaikka opettaja haisi karpulalle, tupakalle ja kahville (kaikkien niitten haju yökkäyttää)! Saavutus tämäkin. :)
Kaverit vähän kattelee kummissaan, kun mutustelen koko ajan jotain hedelmiä, istuskelen jatkuvasti ja nousen hitaati kun huimaa. saa nähä millon arvaavat. Varmaan sitte kun ekakerran oksennan oikein kunnolla kouluaikana.
Melko hulinaa hoidella noita kolmea muksua, kestää tätä järkkyä pahoinvointia, käydä töissä ja opiskella yhtäaikaa, mutta ei nyt oo paljon vaihtoehtoja. Onneksi mies on ihana ja huolehtii muksuista ja huushollista niin hyvin!
Lapsilla alko syysloma ja ensvko on melko hulinaa: Päivät töitä lasten kanssa ja illat koulua. Työ on kuitenki mieluista ja opiskelu ihanaa, joten jaksaa kyllä paremmin.
Tää lista on kyllä ihana, kun sa jakaa tuntemuksia ja tän odotuksen, kun ei muille voi vielä kertoa! :)
Miona 7+3