Millaiset suhteet sinulla on miehesi ex-vaimon kanssa?
Onko missään vaiheessa ollut mustasukkaisuutta tai riitaa? Pystytkö puhumaan miehelle tunteistasi?
Olin alussa miehelle hiukan kiukkuinen, kun oli exänsä kanssa tekemisissä, vaikkapa korjaamassa tietokonetta tms. Ex myös toi täytekakun miehelleni, mikä harmitti minua.
Nyt jälkikäteen nauran omalle silloiselle käytökselleni. Puhuin tunnoistani miehelle ja hän rauhoitteli minua.
Kommentit (9)
että miehensä nyksä ja hän ovat nykyään mitä parhaimmat ystävät. Ihailen hänen avarakatseisuuttaan.
Ollaan oltu naimisissa 9 vuotta ja tunnettu 10 vuotta. En ole kertaakaan tavannut, asumme eri puolella Suomea.... ei mulla kyllä sen puoleen ole mitään häntä vastaankaan. Mies ja ex ovat ok väleissä. Heillä kuitenkin yhteinen lapsi.
mut se mitä oon kuullu hänestä mieheltä riittää mulle!! En kiitos halua nähdä sitä akkaa livenä. Mies ei onneks tapaa niitten entistä lasta, kuvista oon nähny et se on äitiinsä tullut ruma räkänokka.
Heillä oli ero vireillä, mutta vielä harkinta-ajalla, kun tapasimme mieheni kanssa (yli 10 vuotta sitten). En ole ikinä tavannut, eikä mieskään sen jälkeen. Tämä tietysti eri asia, kun ei heillä ole lapsia keskenään. En tiedä yhtään, millainen ihminen on kyseessä. Kai aika "tavallinen". Kuvan olen nähnyt ja FB ehdottaa mulle kaveriksi, kun meillä on yhteisiä tuttuja :).
ensimmäisellä kierroksella oleva, kuten itsekin olen:)
ensimmäisellä kierroksella oleva, kuten itsekin olen:)
mut se mitä oon kuullu hänestä mieheltä riittää mulle!! En kiitos halua nähdä sitä akkaa livenä. Mies ei onneks tapaa niitten entistä lasta, kuvista oon nähny et se on äitiinsä tullut ruma räkänokka.
..lapsenomaista käytöstä. Toivonpa että olet kohta exä. Aikuiset voi tapella mutta jättäkää viattomat lapset rauhaan...
Tosin ei ole ex-vaimo, vaan ex-avovaimo. Yksi yhteinen lapsi. Haluaisin tavata, edes kerran, ohimennenkin, mutta ei kun ei.
Mieheni exä jaksaa olla vuositolkulla katkera erosta ja tekee kaikkea mahdollista kiusaa.
Olen pari kertaa yrittänyt luoda suhdetta mutta ei siitä tule mitään.