Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Riitelettekö koskaan monta päivää putkeen miehen kanssa?

Vierailija
20.02.2011 |

Niin, että menette riitaisina nukkumaankin?

Miten te sovitte, jos olette monta päivää riidelleet? Puhutteko ollenkaan, vai oletteko mykkiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei pää kestäisi sellaista. Joskus, kun mies on ollut todella stressaantunut (tai minä) on voinut monta päivää olla kireä tunnelma. Mut me ollaan sovittu, että koskaan ei anneta asioiden mennä siihen pisteeseen, että riita kestäis monta päivää. Joten vaikka oltais illalla riidelty, niin heti aamulla aletaan olla ystävällisiä toisillemme vaikka hampaat irvessä (koska ne riidan aiheet ei koskaan ole oikeasti olleet mitään elämää suurempia) ja siitä se pikkuhiljaa sitten lähtee. On vaikea olla vihainen ihmiselle joka on laittanut minulle aamiaisen, lenkittyänty koiran jne. että olen saanut nukkua pitempään, tai muuta tällaista pientä.

Vierailija
2/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan riidelty useita päiviä putkeen. Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta.

Exän kanssa riideltiin. Joskus riita saattoi kestää 3 päivää yhdestä ja samasta asiasta. Ei välttämättä huudettu naama punaisena koko aikaa, vaan istuttiin hiljaa sanaa sanomatta toiselle. Joskus taas oli niin että riideltiin monta päivää eri asioista, toinen teki jotain ja siitä se taas alkoi.

Kun tuo päivien riitely tuli kuvioihin, oli se selkeästi lopun alkua. Puoli vuotta sitä kesti ja sitten erottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta.

Vierailija
4/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
5/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä samasta aiheesta viikonkin, välillä aiheet vaihtuu monta kertaa päivässä. Mutta vuosiin ei ole ollut päivää, jolloin en olisi itkenyt, tai ei olisi riidelty.