Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai saan olla ärsyttävä?

Vierailija
19.02.2011 |

Jos mies on koko aamun yhtä vittunaamaa, marisee ja vinkuu kaikesta, niin miks mun pitäis olla sille aurinkoinen?

Se siis valitti myös siitä, että jos hänellä on huono päivä, niin miks minunkin pitää alkaa ikäväksi?

Joo, oon vähän ikävä. Lisäksi saattaa kaivella se, että viikolla oli meidän vuosipäivä, ja mies väitti kiven kovaa, että se on tämä viikonloppu, kun silloinkin oli viikonloppu kun tavattiin. Mä odottaisin vuosipäivänä, jos se nyt kerta tänään on, edes hitusen ystävällisyyttä ja mun ravintolassasyömisehdotukseeni muuta kuin mulkaisun ja irvistyksen.

Haistakoon vitun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ole ärsyttävä. Ole kuin mies olisi ilmaa.

Vierailija
2/3 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, kaikkea sitä pitää muistaa...

Kyllä minuakin sapettaa, että jos olen pahalla tuulella, mieskin alkaa ärisemään: KOSKAAN ei 15 vuoden aikana ole tehnyt sitä, että tulisi vastaan piristäen, hyväntuulisena. Siis: minä ja vain minä vastaan talon ilmapiiristä? Kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut muutamina muina vuosina ollut se merkityksellinen hetki, jota joskus jopa kaksin juhlistettu. Hääpäivää ja kihlajaispäivää ei kylläkään vietetä eikä muistella.

Voi jee, kaikkea sitä pitää muistaa... Kyllä minuakin sapettaa, että jos olen pahalla tuulella, mieskin alkaa ärisemään: KOSKAAN ei 15 vuoden aikana ole tehnyt sitä, että tulisi vastaan piristäen, hyväntuulisena. Siis: minä ja vain minä vastaan talon ilmapiiristä? Kiva.