Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meillä tapahtui?

Vierailija
19.02.2011 |

Heräsin aamulla neljän jälkeen vauvan hampaiden tulon takia ja tyynnyytelin häntä. Muut lapsemme heräsivät myös aikaisi, joten siirryin heidän kanssaan odottelemaan lastenohjelmia ja laitoimme aamupalat. Pesimme pyykkiä, viikkasimme muutaman koneellisen sillä välin kun mieheni viihtyi netissä. Meillä oli tarkoitus lähteä onnittelemaan yhdessä isovanhempaa. Ruokaa laittaessani mieheni hermostui totaalisesti minulle, kun en ollut itse vielä pukenut farkkuja päälleni (olin kyllä pakannut kaikki tarvittavat reissutavarat ym. ruokaa tehdessäni) ja annoin kuulemma odotuttaa itseäni. Hän otti lapset ja lähti sinne ilman minua. olen aivan ymmälläni, että mitä tapahtui?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat ilon irti kun saat olla yksin!

Vierailija
2/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalista poikkeavaa? Taidan lähteä ulkoilemaan ja pohtia, että mitä itse tein nyt niin väärin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä mitään väärin tehnyt,vaan miehesi!

mutta kuten jo kehoitinkin,niin nauti kun saat olla yksin!

Vierailija
4/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä, ja se mielessään syyttää sinua jostain, ja "kosti" sen nyt tuolla tavalla. On varmaan keskustelun paikka, mutta ole varovainen ja ymmärtäväinen, jos miehesi on jostain noin kiukkuinen ja tuntee sinut syypääksi, se vaatii aika hienovaraisen vihjauksen asiasta, ja miehen täytyy itse tajuta asian oikea laita, eli mikä sitä oikeasti vituttaa. Syy tuskin on sinussa, sitä vaan ihmiset usein helposti syyttää sitä lähintä ihmistä eli puolisoa kaikesta. Kun miehen vitutuksen oikea syy on selvillä, voitte miettiä, mitä asialle voi tehdä. Kaikelle usein voi tehdä jotain, ilman että toisen (eli sinun) asema siitä yhtään huononee.

Vierailija
5/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä osoita loukkaantumistasi millään tavalla, kun hän palaa lasten kanssa kotiin. Odota, että hän ottaa itse asian puheeksi. Jos ei ota, odota huomiseen ja kysy sitten syytä moiselle käytökselle.

Vierailija
6/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes ei vissiin tajunnut että sä laitoit kamat kasaan ja sen takia et kerinnyt itseäs pukea... mä oon aina vimppa ellen ekaksi laita itteäni valmiiksi, mutta ei mun mies siitä hermostu, itteäni sapettaa, kun tuntuu että muu perhe joutuu oottaan...

Vierailija
7/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä osoita loukkaantumistasi millään tavalla, kun hän palaa lasten kanssa kotiin. Odota, että hän ottaa itse asian puheeksi. Jos ei ota, odota huomiseen ja kysy sitten syytä moiselle käytökselle.

mies on tosiaan kuspää, ja jostain syystä nauttii sun kiusaamisesta tai simputtamisesta. Älä anna tollasen jatkua! Jotain mätää tuossa on, en kuitenkaan nosta yleisesti käytettyä narsistikorttia pöydälle, mutta siihen viittaavaa meininkiä syyllistämisineen ja että käännetään toisen syyksi jotain pikku juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän