Merkkaatteko matkalaukkujanne jotenkin "erikoisemmin" tunistamisen helpottamiseksi?
Kommentit (8)
Kirkkaan värinen nimilappu ja sellainen kippuralle menevä heijastinlätkä laukun kahvassa.
Jotain värikästä ja/tai isoa, mutta irrotettavaa.
kokemattomana matkailijana olin ylpeä itsestäni kun ihan itse keksin mokoman, ostin riemunkirjavan vyön matkalaukun ympärille. sit laukkuja odotellessa näin hihnalla joku 100 samanlaista vyötä samanlaisen mustan laukun ympärillä :) sittemmin olen tarroilla somistanut laukkua paremmin erottuvaksi, ostanut toisenlaisen vyönkin ja koko laukku alkaa olla tiensä päässä- seuraava ei ole musta :)
ja verrattaen arvokkaan "hihnan" laukun ympärille. Laukku tuli mut ilman tunnistetta. Sittemmin on laitettu vain rumia ja esim suomenlippu-nauha matkalaukun ympärille. Ne on saanu olla rauhassa. Vai onko pysyny paremmin kiinni mutta silti oli se ensimmäinenkin hyvin kiinnitetty
Mulla on kirkkaansininen matkalaukku ja siinä sinivalkoinen hihna niin sen kyllä tunnistaa mustien laukkujen seasta helposti.
Aina on tavarat silti löytyneet.
Aina ei ole itsestä kiinni, ettei tunnista omaa laukkuaan, vaan joku muu (nopeampi) luulee sitä omakseen ja häipyy paikalta. Kaikki kun tuppaa olemaan mustia tai tumman harmaita.
ap