Talon arvon huurja nousu noin viidessä vuodessa!?
Kun olimme ostamassa nykyistä taloamme noin 5 vuotta sitten, kävimme vain ulkoa katsomassa yhtä toistakin taloa, josta emme sitten innostuneet enempää. Kuitenkin näimme, että joku toinen osti sen silloin aika pian.
Nyt mieheni sattui huomaamaan, että samainen talo oli uudelleeen myytävänä.
Muistamme, että talon hinta oli silloin 420 000, nyt hinta oli tuplaanutnut!
Kyllä aikas voitto tuli tuolle ostajalle!
Kommentit (8)
Tai edes missä? Ja minkä tyylinen? Koska mä en oikein jaksa uskoa tohon, että nyt 850 000 talo olisi viisikään vuotta sitten ollut 420 000.
Onko talo siis myyty jo vai myyjä vaan pyytää tollasta summaa?
Uskon, että meneekin tuolla hinnalla, on aikas kiva. Myönnän, sitä on remontoitu tällä välin.
Klikkaa osoitekenttää kerran niin, että osoite muuttuu siniseksi. Sitten hiiren oikeata nappia painamalla tulee valikko, sieltä valitse "kopio".
Sitten klikkaa kursori viesti kenttään ja hiiren oikeaaa nappia painamalla valikko esiin ja sieltä "liitä".
Mä tahdon nähdä tuon talon :)
jakama luoma 232
sitten se Luoma kohde. Löytyy helposti näinkin.
arvonsa Kirkkonummella viimeisen 5 - 8 vuoden aikana... Hinnat nykyisellään täysin pöyristyttävät, ja pitkään täällä asuneena välillä hieman hymyilyttää... tietäisivätpä innokkaat ostajat mitä myyjät ovat aikoinaan tönöistään maksaneet (ko. kohde ei toki ole tönö, mutta ei nyt järin hyväkuntoinenkaan, joten remonttirahaa tullaan tulevaisuudessa tarvitsemaan)
itse en täältä nykyhinnoilla ostaisi taloa lasinkaan, mutta jokaisen oma kukkarohan sen määrää.
Kun olimme ostamassa nykyistä taloamme noin 5 vuotta sitten, kävimme vain ulkoa katsomassa yhtä toistakin taloa, josta emme sitten innostuneet enempää. Kuitenkin näimme, että joku toinen osti sen silloin aika pian. Nyt mieheni sattui huomaamaan, että samainen talo oli uudelleeen myytävänä. Muistamme, että talon hinta oli silloin 420 000, nyt hinta oli tuplaanutnut! Kyllä aikas voitto tuli tuolle ostajalle!
Tuuri käy, jos menee tuolla hinnalla.
Mun tutut myyneet jo 2,5 vuotta taloa, jossa lähtöhinta oli 1 milj. Nyt 750 000 mutta ei vaan vieläkään mene kaupaksi. Talon sijainti hyvä ja kunto ok, mutta ostajia ei tuossa hintaluokassa paljon liiku.
ostimme kämpän hintaan 295t ja myimme kahta vuotta myöhemmin hintaan 405t. Maalasimme itse ja asensimme uuden pienen keittiön (kulut alle 10t). Kiva korko investoinnille.
Kävi aika tuuri!