Hih joka sinä laukeat sängyssä? Kerro ikäsi kun laukesit miehen kanssa yhdynnässä!
ap aloittaa 22v.Sen jälkeen aina melkein missä asennossa vaan.
Kommentit (14)
et en osaa rentoua ja olen lääkäri,pitäisi anatomia olla halussa.
En koskaan ja tienaan 8000 kuussa et en osaa rentoua ja olen lääkäri,pitäisi anatomia olla halussa.
kyttäämistään ihmisistä. Ei ole näköjään omassa elämässä juuri sisältöä.
Nii-n osuinko naulan kantaan että et laukea sängyssä.Teille tulee avioero!
du kan inte lita på varandra och ha ett bra sexlivet.Joten lopeta jo itse ja hae seksiapua!
Jag tror att du är galen eftersom du kan inte lita på varandra och ha ett bra sexlivet.Joten lopeta jo itse ja hae seksiapua!
Nyt oikeasti jotain rotia tuohon käyttäytymiseen. Teet itsestäsi naurettavan (tai olet tehnyt jo) haukkumalla ihmisiä täällä. Todella lapsellista ja typerää.
nyt 31v. 3kertaa vain mies onnistunut. Tarvitsen väh. 20min ja siihen miehen kunto ei riitä.
Menettin neitsyden nykyilelle miehelle 17v, sen kaa oon aina saanu! Naimisis ollaa jo n 2 vuotta, ja meill on jo 7kk poika ))
Se on sellainen juttu että 60-luvulla syntyneet kärsii sellaisista seksiongelmista joita ei 70 ja 80 ja 90 ihmisillä ole.
Että lopetatko.Mistä tiedät kuka täällä kyselee.
Seksiterapiaan vaan vaikka olisit lääkäri, vai etkö kehtaa ja halua normaalia seksielämää.
Vain saunanpuhtaana!
Ja luennut siitä lähtien, saman miehen kanssa olen edelleen. Hänen kielestään, käsistään ja munastaan.
mulla ei ole onneksi tuolla saralla ongelmia. kauheeta ois muunlainen seksi!
Ja tuo mies oli eräs toinen poikaystävä ennen nykyisten lasten isää.