Mun ongelma on siinä että miksi kukaan edes mun ystävä tai naapuri eikä
edes sen yhden kaupan kassa jossa aina käyn lähinnä ostamassa jotain pienempää syötävää koska ison kerta ostoksen teen isommassa marketissa koska yleensä niissä on halvempaa mutta ku niissä menee taas aina niin hirveesti aikaa ja kaikkea muutakin kun tulee ostettua vaikka sitten kotona huomaakin että taas tulee syötyä ja on tullut hankituksi jotain vaan kun se on halvempaa eikä ainakaan mitään järkevää mulla on tai menee hirveesti rahaa kun välillä tai usein ostan vaikka lahjaksi mutta sitten en raaskikaan antaa kun odotan jotain toista parempaa kertaa ni sitte säilön niitä ja aina välillä ku katon jonnekkin kaappiin niin en muistakaan aina että mitä siellä on ja on niitä paljon kasseja joissa en muista mitä on.harmittaa kun tulee ostettua vaikka itekin tarvisisi ja ei sitte kuitenkaan joka kerta kehtaa pitää tai kun se kuluu tai sitte kun on vaikka eriväristä niin näyttää kauhean räikeältä mutta jos laittaa vaikka tupeerausta ja jotain pinkkiä niin siitä tulee pirteä olo mutta ei aina voi haluta olla kauhean värikäs vaikka siitä tykkään joskus aika paljon muttai e aina koska liian räikeäkään ei sitte tee hyvää mutta joka päivä ei voi tietää haluaako olla värikäs vai tulenko takaisin kotiin ja laitan vain ihan hiiren vaatteet koska jos joku tunnistaa että olenki minä niin ne on kumminki tottunut mut näkee pirteänä ja hirveen värikkäänä ja aina mulla kuitenkin on joku hieno laukku koska siitä ne mut aina tunnistaa vaikka ei olis kovin värikäs ku mulla on yleensä housut jotain kirkasta ja pusero joku värikäs tietenki erivä'rinen ku housut ja kengät on kanssa erikoiset mut nyt mun pitää mennä vessaan
onko lääkkeet otettu?