Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paineen tunnetta jo toista päivää...

17.02.2011 |

alapäässä, ihan kun koko ajan ois kakkahätä vaikka ei olekaan.. Mahtaako enteillä jo synnytystä? 4 raskaus ja vauva tulossa, mut eipä oo aikasemmista moista painetta tuntunu. Oisko pää laskeutunu lähtö asemiin? Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan, mutta hiukan kokemuksista ois myöskin kiva tietää =) RV on 34, vieläköhän tässä joutuu odottamaan 6 vkoa paineiden keskellä..:D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans ollu kaiken näkösiä paineita alapäässä ja kipuja mutta mun neuvola täti on aina vastanu että ne on normaalia tuntemuksia.

mulla oli 36 viikolla kohdunkaula jo pienentynyt 2cm ja kypsyny hieman. mulla kohdunpohjan korkeus oli 35 eli isompi maha kuin muina raskaus aikoina ja sitä tarkastetaan ens viikolla ultralla että tuleeko iso kokoinen vauva.

tässä olisi enään 30 ja 4 päivää synnytykseen.

suppareita ollu jo joululomasta lähtien että saa nähä milloin tulee :)

Vierailija
2/3 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen raskaus menossa viikolla 25 ja tiheät harjoitussupparit vähän mietityttää... En tiedä, aiheuttaako ärtynyt vatsa supistuksia vai pistääkö supistukset vatsan sekaisin. Painetta on peräsuolessa ja vatsa löysällä, plääh. Ei onneksi satu yhtään eli siinä mielessä eisyytä huoleen. Ärsyttää kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla juu,että vauva on jo painunut lähtöasemiin.

Itselläni on nyt viikon supistellut ja osa on ollut kipeitä sekä parina päivänä ollut myös paineen tunnetta.Ei mitään tajutonta mutta tunne kuitenkin. Huomenna soitto neuvolaan mikä on. viikkoja kasassa vasta 21+