Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vakavaa teidän mielestänne on ajatella kuolemaa ainoana vaihtoehtona

Vierailija
16.02.2011 |

päästä pois nykyisestä työpaikasta? Eilen iltavuorossa taas kerran itkin salaatteja tehdessäni kun ajattelin miksi olen jumiutunut jo kolmeksi vuodeksi pikaruokaravintolaan töihin?! Mä olen niin väsynyt työhön, jossa teen aina 125% mutta silti niskaan ei tule muuta kuin p*skaa. Mä en pääse sieltä pois!!! Töitä täällä ei ole, jos löydän jonkun työpaikan, näytän vissii paperilla niin hyvältä työntekijältä että pääsen työhaastatteluun, mutta en siitä pääse eteenpäin = uuteen työpaikkaan. (Oisko ulkonäössäni jotain vikaa? Lihava ja ruma?)

En keksi muuta vaihtoehtoa kuin kuolema. :( Kuinka vakavaa teidän mielestänne tälläinen ajattelumalli on? Itse olen nuopruudessani sairastanut erittäin vaikeaa masennusta, mutta ikinä en apua hakenut joten en osaa oikein suhteuttaa tätä... tai onko siis normaalia ajatella näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä itket iltavuorossa salaatteja tehdessäsi niin ihan ensimmäisenä sun kannattais kävellä lääkäriin (työterveyttä teillä ei varmaan olek mutta ihan arvauskeskukseen vaikka) ja pillahtaa itkuun siellä. Saat jatkolähetteen ja vähän sairaslomaa.

Ja jos kerran niskaan tulee paskaa niin etkö sä voisi hankkia sieltä lopputiliä?

Ja mikä sua siellä 3 vuotta pitää? Ota itse loparit. 3 kuukautta rahattomana on pieni hinta, jos vaihtoehtona on kuolema.

Vierailija
2/3 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut/uupunut ihminen ei näe vaihtoehtoja, mutta oikeasti yleensä aina vaihtoehtoja ON.

Sullakin, hae nyt vaikka ekaksi sitä saikkua jotta saat vähän levättyä ja selviteltyä ajatuksiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se tuntuu joskus jopa naurettavalta se tunne mitä tuntee edellisenä iltana esimerkiksi. Nytkin istun kotona ja mietin et oliko mulla oikeesti niin paha olla siellä että en edes henkeä saannu? Tuntu ku keuhkot ois painunu kasaan ja ulospääsyä ei ole. :( Ajattelin jopa että teen lapsen jotta voin jäädä äitiyslomalle, mutta minulla vaikea PCOS eli mahdotonta sekin. :(

Mä en tiedä kestänkö olla kotonakaan vaan, mutta haluan pois tuolta p*skasta.... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän