Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut alkuraskaudesta kova vai huono ruokahalu?

Vierailija
15.02.2011 |

Mulla on nyt juuri kuvotus loppunut, mutten saa alas mitään lämmintä ruokaa. Syön erilaisia salaatteja (esim. tonnikala- ja fetasalaattia), rahkaa ja puuroa.

Mites teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan nälkä, mutta ei pystyny syömään juuri mitään..

Vierailija
2/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli melkein koko ajan nälkä, mutta ei pystyny syömään juuri mitään..

Keksin kaikkia juttuja, mitä voisin pikkunälkään syödä. Mutta nyt tuo paha olo ja jatkuva nälkä on vähän tasaantunut, mutta tosi huonosti tekee ruokaa mieli. Onneksi kuitenkin salaatit maistuu!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitää yrittää muistaa jotain syödä.

Vierailija
4/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aika huonoksi voi sanoa, kun kahdessa raskaudessa pahoinvointi on ollut sellaista, ettei mikään ole oikein maistunut. Ei sillä, ajoittain kyllä oli oikein nälkä, mutta syömisestä tuli vielä huonompi olo.

Sittenkään, kun pahoinvointi loppui (n. 17-18 viikolla), ei ruoka ole maistunut. Siinä vaiheessa on alkanut olla "täysinäinen olo" ihan ilman ruokaakin. Ja se on kestänyt ihan loppuun saakka.

Jos hyviä puolia haetaan, niin eipä ole päässyt ylimäääräisiä kiloja kertymään. Mutta mun on oman kokemuksen perusteella vaikea kuvitella, miltä tuntuu syödä kahden edestä :)

Vierailija
5/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla pahoinvointi on ollut niin lievää, että se muistuttaa enemmän nälän tunnetta kuin pahoinvointia. Paino on noussut aina nopeasti ensimmäisillä viikoilla, ja sen jälkeen tasaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi