Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistelua rv 17. Onko ihan normaalia?

Vierailija
15.02.2011 |

Odotan kolmatta lasta ja nyt on alkanut supistelemaan aika tavalla. Ei kipeästi, mutta maha jatkuvasti kovana. Kuinkahan suotavaa tämä on tässä vaiheessa? Vähän itseä pelottaa, voiko näin aikaisin supistelut olla hyväksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut molemmissa raskauksissa kivuttomia (harkka)supistuksia paljon ja jo aikaisessakin vaiheessa. Toisessa raskaudessa ensimmäiset supistukset tuli n. viikolla 15.

Kummassakaan raskaudessa supistukset eivät saaneet aikaan muutoksia kohdunsuulla. Elin ihan normaalia elämää, esim. urheilin kuten ennenkin.

Sinuna vaatisin kuitenkin, että joku tarkastaa välillä kohdunsuun tilanteen.

Vierailija
2/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vauva syntyi rv 26+5 kohtutulehduksen vuoksi, siksi otettiinkin kokeet ja taas sama streptokokkib supisteluja aiheuttamassa.

Kefexin-kuuri ja supistelut loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa seuraavissa raskauksissa ovat alkaneet jo joskus rv 10 tienoilla, tämäkin oli gynen mukaan ihan ok. Hän sanoi että veden juomisen lisääminen auttaa joskus, koska liian vähäinen nesteen saanti lisää näitä harjoitussupistuksia.

Vierailija
4/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa kumpaan ryhmään kuulut.

Vierailija
5/5 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli toisessa raskaudessa kipeitä harjoitussupisteluja noin puoleen väliin asti, jonka jälkeen muuttuivat kivuttomiksi. Olin siis niin kipeä, etten voinut edes liikkua. Minulle sanottiin että kivut johtuvat kohdun venymisestä. Eivätkä supistelut muuttaneet kohdun suun tilannetta. Kannattaa käydä tarkistuttamassa olet huolissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi