Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pph ja mielestäni on pöyristyttävää, että

Vierailija
15.02.2011 |

voisin tupakoida kotona sisällä kun hoitolapset ovat lähteneet.

Heidän läsnäollessaan siis on kielletty mutta jos illalla perhe tupakoisi sisällä niin kyllä se haisisi vielä huomenna.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pph

Vierailija
2/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin suomessa tupakoidaan sisällä. Toki niitäkin löytyy! Mutta en kyllä haluaisi viedä omia lapsiani hoitoon sellaiseen paikkaan jossa haisee tupakalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pph ja meillä ei kukaan tupakoi. En ikinä veisi lasta hoitoon tupakoivaan perheeseen. Yök.

Ennen työskentelin päiväkodissa. Pk:n henkilökunta kyllä ravasi jatkuvasti tupakalla, inhottavaa haistella tupakoivaa työkaveria.

Vierailija
4/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan oikeuta kieltäytymään hoitopaikasta. Siitä tulee muistaakseni 4kk karenssi, ennen kuin tarjotaan toista kunnallista paikkaa.

Vierailija
5/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla ei saa tupakoida lasten nähden (työaikana kukaan pph perheenjäsen).

Vierailija
6/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he tupakoivat. En voi heiltä sitä kieltää vaikka hoitolapset ovat paikalla.

Vierailija
7/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta mutta olen elänyt siinä luulossa että tupakalla monet ravaavat melko usein, eikö siinä tule jo ihan tolkuton tupakanhimo jos pääsee röökille ehkä kerran lasten päikkäriaikaan jos sitäkään?

Vierailija
8/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja polttaa sitten kun lapset on lähteneet. Äitini ei siis polta sisällä, mutta ulkona. Ja harva äitini hoitolasten vanhemmista tietää, että äitini tupakoi.

Vierailija
9/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä väärässä kuvitellessasi, etteivät tiedä tupakoinnista, se haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin ja ihoon. Ei se haju yön aikana häviä minnekään.

Vierailija
10/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä väärässä kuvitellessasi, etteivät tiedä tupakoinnista, se haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin ja ihoon. Ei se haju yön aikana häviä minnekään.

ei se tupakka haise hiuksissa ja iholla kun muutaman tunnin.

Vierailija
11/11 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2v olen ollut polttamatta.

Polttaessa luulin että käsien pesu ja hampaiden harjaus poistaa hajun.Nyt joudun toteamaan, että kyllä olen haissut pahalle!