Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo ettei aio maksaa elatusmaksuja lapsestaan.

Vierailija
15.02.2011 |

Meneekö ne nyt ulosottoon?

Lain mukaan kaiketi näin on.

Mies perustelee jollain ihmeen venkuralla että jos lapsi asuu hänen omistamassaan yksiössä minun kanssa ja mies omassa toisessa omistuasunnossaan että kun olen hänen vuokralainen,hänen ei tarvitse mukama maksaa mitään mulle vaikka minä maksan hänelle vuokraa normaaliin tyyliin.Siis eikö pidä maksaa elareita,kuka tietää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maksa, niin haet Kelalta ja Kela perii mieheltä. Poistuu omista murheistasi.

Vierailija
2/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pitää maksaa. Luuseriukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies voi heittää teidät ulos sieltä asunnosta. Toki asian voi hoitaa niin että maksat vähemmän vuokraa.

Vierailija
4/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe asuu miehen omistamassa asunnossa, ja tulee ero, niin vaimolla voi olla oikeus asua siinä lasten kanssa. Se menee oikeusjutuksi, mutta ei voi noin vain heittää perhettä pihalle.

Vierailija
5/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ap nyt maksaa alakanttiin, miehellä on oikeus korottaa vuokraa.

Vierailija
6/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa äitien oikeuksien polkemista.

Vierailija
7/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pitää mua ja lasta köyhyysrajan alapuolella jättämällä elarit maksamatta!

Vuokraan ei siälly esim.sähkö tai vesi.Ne pitää maksaa erikseen.

Mies ei maksa harrastuksia eikä mitään muutakaan.

Vierailija
8/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe asuu miehen omistamassa asunnossa, ja tulee ero, niin vaimolla voi olla oikeus asua siinä lasten kanssa. Se menee oikeusjutuksi, mutta ei voi noin vain heittää perhettä pihalle.

Tosin sun kannattaa mielummin maksaa vuokraa, saat ehkä asumistukea sekä elastustukea, ellei mies maksa elatusapua.

Vierailija
9/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ihan tajua, että miten se mies teitä edelleen missään pitää.

Äitiyspäivärahan suuruushan määräytyy ihan omien tulojesi mukaan, ei miehen.

Ja äitiysloman jälkeen voit mennä töihin ja palkkasi on ihan oma asiasi. Päivähoito lienee liki ilmainen yksinhuoltajalla.

Vierailija
10/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sit olla koko asian, mä pystyn itsekin elättämään lapset

Vierailija
11/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakuntasi lastensuojelulta/sosiaalitoimistosta.

Älä tee mitään sopimuksia miehesi kanssa ilman sosiaalitoimiston välitystä, koska näyttää että ex-miehesi huijaa sinua minkä ehtii.

Jos asut hänen asunnossa ja olet siinä vuokralaisena, tämä ei mitenkään liity siihen ettei miehen velvollisuus ole silti maksaa elatusapuja aivan normaalin tapaan.

Olet vain vuokrasuhteessa normaalisti asunnossa, jos mies haluaa hän voi irtisanoa vuokrasuhtee, mutta siinä on irtisanomisaika puolin sun toisin. Haet kaupungilta uuden vuokra-asunnon irtisanomisajan puitteessa jos peli menee siihen.

Mutta elatusvelvollisuudesta mies ei pääse, menet kelaan ja haet sen sieltä, niin he ulosottavat tämän miehen tuloista. Tai jopa asunto voidaan myydä sen verukkeella jos mies ei tienaa mitään mutta omistaa kuitenkin asuntoja. Enpä usko, jos miehellä on varaa omistaa asuntoja ettei olisi varaa elättää OMAA lastaan, ei elatustuki ole ex-puolisolle vaan sille omalle lapselle. Luulisi ison miehen tämän ymmärävän. Tsemppiä!

Vierailija
12/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyllä edustat todella tyhmää naissukupolvea jos et hae elatustukea ex-mieheltä vaan nenä pystyssä väität että kyllä itse elätän lapseni!!!!!!

Elatusvelvollisuus kuuluu vaikka miten asiat olisi jos on tänne maailmaan lapsia tehnyt, naiset ryhdistäytykää!!!

Se että vaaditte elatusmaksut, ei tarkoita että joudutte olemaan yhteydessä ex-miehiisi vaan marssitte kelaan ja sieltä saatte maksut. Kyllä Kela perii maksut ex-miehiltä ennemmin tai myöhemmin.

Ei kukaan voi olla niin vähäjärkinen ettei hae omalle lapselle sitä mikä heille kuuluu, ei rahan tarkoitus ole elättää teitä naiset vaan helpottaa lapsen elämää! ostakaa vaikka joka kuukausi jotain ylimääräistä ja kivaa sille lapselle jos teillä itsellä on niin paljon ylimääräistä rahaa ettei sitä tarvitse elämiseen tai laittakaa korkeakorkoiselle lapsen tilille. Miettikää mitä oma lapsenne ajattelee jos olisi ollut joskus mahdollisuus vaikka kerätä sitä rahaa hänelle.....

Herranen aika naiset järkikäteen!!! :)

Vierailija
13/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, ettei raha ole minun elatukseeni vaan lasten.

Omaan niin hyvät tulot, että pärjään.

Täällähän aina maristaan sitä, kuinka yh:t imee veronmaksajat kuiviin hakemalla kaikki tuet

13

Vierailija
14/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, ettei raha ole minun elatukseeni vaan lasten. Omaan niin hyvät tulot, että pärjään. Täällähän aina maristaan sitä, kuinka yh:t imee veronmaksajat kuiviin hakemalla kaikki tuet 13

ettei ne ole mitään tukia????ne on miehen rahoja ei me veronmaksajat niitä makseta tai ainakaan niin kauan kun miehillä on mitä ulosmitata....niitä ulosmitataan vuosia joten aika pieni osa varmaan jää veronmaksajille maksetttavaksi.

Vierailija
15/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku taapero?

Ei ole vaan kouluikäinen mukelo jonka isää aikoo jättää elarit maksamatta.

Vierailija
16/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ihmeessä se sitten vaikuttaa sinun tuloihisi noin dramaattisesti??

Vierailija
17/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois (olikohan) 5v päästä jos ei ole saatu ulosmitattua.

En käsitä tuota!

Vierailija
18/18 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lastenvalvojan luona tehty sopimus elareista? Jos on, voit sen kanssa marssia suoraan ulosottoon. Kyllä isän kuluu elättää lastansa siinä missä sinunkin. Eihän se mitään elättämistä ole, että maksattaa vuokraa sinulla?

Tuo on järjetöntä typeryyttä isält mikäli teillä on tuo sopimuspaperi. Hänellä ei ole mitään toisitteita että on MAKSANUT sinulle nuo elarit. Eli kaikki maksamattomat voidaan periä ulosottoteitse jälkikäteen.

Onko vuokrasopimus? Jos on, ja vuokra on kovin korkea, haet asumistukea Kelalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi