Naisen ejakulointi- kuinka tavallista?
Kommentit (25)
olen kokenut kolmen naisen kanssa,mieletön kokemus myös miehelle..
se tuli oman käden kautta. panetti aivan tajuttomasti ja kesti aika kauan ennen kuin pääsin rauhassa vessaan päästämään paineita ja sitten kun pääsin sormettamaan niin tuli orkku melkein heti kera kirkkaan, tai oikeastaan ihan hitusen valkoisen, nesteen joka tuoksui makealle. MIELETÖN orkku! en tajua kuinka saisin sen koettua uudelleen. yrittänyt olen niin miehen kanssa kuin yksinkin.
joskus aikanaan seurustelin naisen kanssa joka ejakuloi kun ratsasti.mahlaa tuli mieletön määrä ja lakanat vaihtoon aina. Naista tavallaan häväetti mutta ejakkuloinnin aikainen nautinto liene sen verran voimakas että se voitti häpeän,koska hän yleensä halusi laueta ratsastaen. Minuakin se ejakulointiorgasmi kiihotti tavattomasti. Toinen exäni KERRAN luuli ejakuloivansa,kun ratsasti...oikeasti laski kunnon kuset päälleni...ainoa kerta kun seksi on ollut vastenmielistä.tuo nainen ei sitten enään ratsastanut. Vaimoni on ejakuloinut parikertaa
Olen nainen, enkä ejakuloi lainkaan, mutta saan helposti orgasmeja montakin kerralla miehen kanssa. Ei miehen tartte tehdä aina mitään erityistän ja esileikkikin voi olla, että kemia toimii suudellessa eli ei tartte edes koskea sen enempää tai edes pussata, sitten vaan olen jo märkä ja siitä tiedän, että saan orgasmeja. miesten ei kannata naisten orgasmeja liikaa miettiä, kunhan kaikki nauttii niin on kivaa.
Mies käsittelee pimpsaani jollain tietyllä tavalla ja sitten ejakuloin. Tuota voi toistaa useamman kerran peräkkäin ja sitä nestettä vaan tulee ja tulee. Lopulta olen jossain puolitajuttomassa olotilassa.
Parhaalat ejakulointi tuntuu silloin, kun se tulee rakastellessa orgasmin aikana. Mies hullaantuu siitä täysin ja haluaisi useammin tapahtuvan niin. Säätely ei ole millään lailla omassa varassani (tai miehenkään). Tosin esileikkien pitkittäminen ja jonkinlaisen paineen kasvaminen alapäässä liittyy ejakuloinnin tulemiseen. Tuon paremmin en osaa aihetta kuvailla ja epäselvyys on siitä, mistä neste tulee ja missä se on varastoituneena. Määrällisesti sitä kun tulee melkoisen paljon.
Ejakuloin ensimmäisen kerran noin 3-4 vuotta sitten, se tunne oli aivan mahtava sitä ei voi edes sanoin kuvailla. Olin ensin nolostunut koska luulin pissanneeni kumppanin päälle mutta se ei haissut pissalta tai ollut sen väristä. Myöhemmin tajusin että ejakuloin. Parhaiten ejakuloin kun sormetetaan tietynlaisessa asennossa ja. Tahdilla. Saan lähes joka kerta sen harrastettaessani seksiä ja kun olen yksin saan sen silloinkin. Se on.hieno asia että pystyy siihen ja olen ylpeä että olen niiä harvojs jotkq onnistuvat!
ylös päin ja tekee nopeaa rytmikästä liikettä. Parhaiten onnistuu ollessani selinmakuulla, mutta myös seisten on muutaman kerran toiminut. Onneksi nykyään tiedän, mistä on kyse, kun lakanat ja lattiat kastuu.
En ole onnistunut ejakuloimaan seksin aikana, vaikka etenkin yksin saan orgasmeja.
Teininä on pari kertaa käynyt niin, että aamulla herätssä on lakanat märät. Toinen kerta tapahtui vielä kaverin luona. Noloa, kun luultiin, että olin kussut sänkyyn. Tai kaveri luuli. Itse ihmettelin sitä, että ei haissut pissalle vaan enemminkin jollekin makealle. Neste oli väritöntä. Ei sitä mitenkään hirveät määrät ollut, sellanen 15 x 15 cm märkä läntti.
Olen monet kerrat yöllä herännyt siihen, että saan unissani (yksin) orgasmin. Näinä kahtena yönä en kuitenkaan muista heränneeni.
Mulla meni muutama vuosi, ennen kuin uskoin tuohon. Mutta kyllä se on mahtava kokemus. Ja paranee vaan. Sillä nykyään kun ejakuloin, niin multa tulee myös ulostetta mieheni päälle, välillä suuhun, koska tärisen, enkä pysty hallita itseäni enkä sulkijalihastani, koska se menee aivan veltoksi.
Noin kuudestakymmenen kokemuksesta olen löytänyt pari ejakuloivaa, joista toinen oli tuskin havaittavissa.
Jännä aihe ja vaikka muisti jo vanhojen juttujen osalta pätkiikin niin:
Olen ollut noin 50 naisen kanssa silleen.
Noista ehkä 30 on ollut ihan yhden illan juttuja ja loput sitten ainakin vähän pidempiaikaisia.
Olisiko noista ehkä puolet (25-30) saaneet ihan selkeästi kanssani orgasmin. Voipi olla enemmän, mutta ihan selvästi ei varmaan tuon enempää. Moni on feikannut, mutta toivon mukaan ainakin vähän nauttinut.
Muistan yhteensä 3, jotka ejekuloivat eli minun kohdallani varmaankin sitten 10 % orgasmin saaneista. No voi tietysti olla, että joku kanssani ilman orgasmia jäänytkin olisi voinut ruiskutella, mutta rakastajan taitoni eivät vaan siihen riittäneet=)
Ihan tuosta ei voi kaikkea suoraan päätellä, koska noilla kaikilla kolmellakin vaati vähän tietynlaista stimulointia, jota en nuorempana olisi osannut edes tehdä, mutta hirveän yleistä ei taida olla.
Olen ollut noin 50 naisen kanssa silleen.
Miten kukaan nainen suostuu tollasen kaa suhteeseen?
Varmaan joku reppana, mun nurkissa ei tollanen horo panoa kauempaa notkuis.:-D
kun mies sormettaa tai olen miehen päällä. Joskus sormettaa, kun olemme seisten, tämä mieluiten suihkussa, sillä lattia kastuu reilusti.
Miehen päällä ollessani ruiskahtaa nesteet miehen päälle.Aluksi en tiennyt, mistä kyse onkaan, mutta hain tietoa netistä. Neste on jotain hunajantuoksuista, kirkasta eritettä.
Muutaman kerran on sormettanut vaikkapa sohvalla ja kaikki housut menee kyllä vaihtoon.
muutama vko sitten, rakastajani sai sen aikaan..:D
50v joten jo oli aikakin! nyt myös itsetyydytyksellä onnistunut kerran. aika vinkeä juttu
Itselleni tapahtui juuri ensimmäistä kertaa. Valitettavasti olin yksin, olisi kiva nähdä kumppanin ilme kun tuo tapahtuu =)) Joka tapauksessa pissaa se ei ole, vaikka tuleekin samasta paikasta, jotain kirkasta, liukasta juttua. Ja sitä TODELLAKIN tuli paineella ja PALJON. Mielenkiintoinen juttu, piti heti googlettaa koko google läpi. Ja siskot, se todellakin oli jotain!
Ejakuloin aina masturboidessa ja joskus miehenkin kanssa. Nestettä tulee tosiaan paljon ja tuoksu on ihan eri kuin pissassa. Minulla ejakulointi on alkanut vasta nyt, kun olen treenannut lantionpohjan lihakset parempaan kuntoon.
kerran miehen kanssa ja pari kertaa didlon kanssa.
ja se on aika voimakas kokemus, jalat aivan tärisee... jos kattoo niitä videoita netissä, niin ne naiset kans aivan tärisee
Olen saanut nauttia jo useamman vuoden taitavasta rakastajasta. Saan mielettömän määrän orgasmeja sarjassa ja ejakuloin, en joka orgasmissa mutta paljon. Useampi froteepyyhe kastuu ja kaikki kastuu mutta ei sen väliä -olo on mieletön. Joskusaina se lentää kuin suihkusta, hävettääkin tuo mieltön nautinto mutta onneksi mies tykkää -annan mennä vaan ja nautin! Mun ejakulointini liittyy kyllä täysin orgasmeihin.
Oon saanut nyt puolisen vuotta telmiä daamin kanssa jolta tuo, ahhh, luonnistuu. Kertakaikkisen upeaa, viimeksi eilen illalla, nammm. :)