Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko sanoa jos kampaaja ei saa hiuksiasi niinkuin haluaisit?

Vierailija
14.02.2011 |

Mulle tapahtui ekan kerran tosi pitkään aikaan etten kehdannut, ja nyt ärsyttää! Oli jotenkin niin mukava etten sit vaan saanut sanottua, ja sen on nyt hiukset näköisetkin, kele.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina poistun hymyssä suin - ja kotiin kiroamaan. Mut toisaalta, äkkiähän ne kasvaa ja aina voi värjätä uudelleen...

Vierailija
2/6 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vääntänyt pienellä palkalla niin en kehtaa. Miksi ne edes kysyy onko tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna nimittäin harmittelin peilin edessä, että miksi ei tullut edes avattua suutaan, kun kampaaja muutama kuukausi sitten laittoi ihan väärän värin tukkaani. Sanoin selvästi, että haluan värin joka lähellä omaa (keskiruskeaa) hiusväriä, eikä yhtään punaista sävyä. No, tätipä laittoi punertavan sävyn, joka oli asteen, pari omaa väriäni vaaleampi. Seurauksena se, että nyt näkyy kivasti tummempaa juurikasvua. Perkules.

Ja minä onneton en siis saanut sanottua, ettei tullut, mitä piti.

Vierailija
4/6 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käytiin keskutelu, jossa sanoin etten sitten halua punaista sävyä. Kampaaja sanoi, ettei sävy shiftaa punaiseen, eikä se sitä teekkään. Ja joskus olen pyytänyt vielä leikkaamaan, kun on ollut liian pitkä sivuilta. Hyvässä yhteisymmärryksessä ollaan oltu:-)

Vierailija
5/6 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vääntänyt pienellä palkalla niin en kehtaa. Miksi ne edes kysyy onko tyytyväinen

Kysyvät, että voivat korjata, jos et ole. Tyytyväinen asiakas tulee takaisin. Harvalla kampaajalla on myöskään varaa menettää asiakkaita.

Sanokaa siis reilusti, ammattilaisella ei yleensä kauaa sävyn tai mallin korjaamiseen mene.

Vierailija
6/6 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran valittanut ja suhtautuminen on aina ollut järkyttävän nuivaa ja jopa härskiä - lähes jokainen on väittänyt, että " mahdatkohan nyt vaan kuvitella..". Eräs tapauskin on, kun mulle huomauteltiin monelta eri taholta, että " miten sun hiukset on ihan vihreät???" - ja kun soitin kampaajalle, että anteeksi, mutta väri taitaa olla hiukan epäonnistunut - niin sain vastineeksi vain naurua ja epäilyksen "huonosta valosta".

Kampaajat ovat kuitenkin kautta linjan todella yksinkertaista väkeä, joten eipä tuo sivistymätön käytös sinänsä ole mikään yllätys.