Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken kun en saa SEKSIÄ

Vierailija
13.02.2011 |

Meillä on neljä lasta ja niin pieni talo että yksi lapsista joutuu nukkua samassa huoneessa minun ja mieheni kanssa. Suhteemme on jotenkin tulehtunut. Mies ei enää tunnu haluavan minua ollenkaan. Olen joskus järjestänyt meille kahdenkeskistä aikaa ja vienyt lapset hoitoon. Lopputulos on ollut se että mies on haastanut riita ja ilta on sitten ollut siinä... Eli seksiä en koskaan saa. Olen nyt jotenkin siinä tilanteessa että minulle kelpaisi seksi kuin seksi. Ihanan sama vaikka se olisi joku muu kuin mieheni. Haluaisin vaan OLLA jonkun kanssa. Että joku halaisi, hyväilisi ja haluaisi minua. Olen ollut mieheni kannssa 17v ikäisestä asti. Minulla ei ole kokemusta muista miehistä, parin pojan kanssa toki olin ennen miestäni. Mutta siis mieheni olen elämäni mies (olemmme molemmat kohta 40v ikäisiä). Haluaisin siis olla miheni kanssa mutta kun häntä ei tunnu enää kiinnostavan. Olen yrittännyt järjestää aikaa, olen yrittänyt saada hänet rakentamaan yhden huoneen lisää taloon että saisimme oman ihan itsellemme. Mutta mitään ei tee. Merkki on siis selvä. Mies ei halua minua enää. Itken taas tänä iltana hiljaisia kyyneliä kun menen sohvalle nukkumaan. Olen 36v, 174cm, 62kg. Sama pituus ja paino on kuin silloin kun tavattiin. Ei voi siitä ollla kiinni että en ole haluttava. Ainut syy on siis ikä ja se että pillu saattaa olla löystynyt neljän lapsen jälkeen. Aika vittumaista minusta. Kaiken tämän kärsimyksen jälkeen olen vieläkin kiihekä ja halukas mutta miestä ei kiinnosta :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haettava tyydytys muualta jos sitä ei kotoa irtoa.

Vierailija
2/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on juuri päinvastainen ongelma, en itse halua seksiä, mutta kaikki haluais multa. Olen alkanut inhota seksiä siksi juurikin!

Lapset on jo tehty, en halua olla mikään seksiobjekti, vaan haluaisin, että mun luonteesta kiinnostuttaisiin. Mut ei! En voi sille mitään, miltä näytän. En oikeasti edes meikkaa, en pukeudu muodikkaasti, olen jopa lihonut,mutta ei auta:(

Mitä teen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päin Suomenmaata olet? Voisin vaikka avittaa tämän ongelman kanssa :)

Vierailija
4/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan edelleen vaan omaa miestäni. Muut eivät kiinnosta. En halua muita. Minua satuttaa kun oma mieheni ei halua minua enää :( Ja mistä niitä uusia miehiä enää löytää tässä iässä?

ap

Vierailija
5/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nro. 4 tuosta ylhäältä :D

M29

Vierailija
6/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan edelleen vaan omaa miestäni. Muut eivät kiinnosta. En halua muita. Minua satuttaa kun oma mieheni ei halua minua enää :( Ja mistä niitä uusia miehiä enää löytää tässä iässä?

ap

ja aloitusviestissäsi sanoit näin:

"Olen nyt jotenkin siinä tilanteessa että minulle kelpaisi seksi kuin seksi. Ihanan sama vaikka se olisi joku muu kuin mieheni. Haluaisin vaan OLLA jonkun kanssa. Että joku halaisi, hyväilisi ja haluaisi minua."

Vierailija
7/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen altavastaava. Mun tulot. No niitä ei ole. Saan kodinhoidontukea. Olen silti mies. Ja sä lentäjätär. Viivyt koko viikon matkoillasi ja odotat että odottaisin kalu pystyssä sua matkoiltasi.

Et tiedä miltä minusta tuntuu. Ajattele kaksinkertaisesti se mitä sulla tuntuu nyt. Näin on eletty jo 8 vuotta. Pojat vie mun hermot. Sä et tajua miten kaunis olet. Haluaisin olla vain tän perheen mies. Mulla ei ole resursseja lähteä töihin. Tulot tippuisi kuusi tonnia. Tajuatko, miten voisin tuntea itseni enää mieheksi?

Ei sun pillus ole löystynyt. Eikä kalukaan. Ongelma on perheen dynamiikassa. Mun on oltava mies. Käsitätkö. En kestä enää tätä av:n koti-isä paskaa.

Tästä on puhuttu. Jatkan stripparina tai lähden raksalle. Poikia ei pistetä hoitoon.

Vierailija
8/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päin Suomenmaata olet? Voisin vaikka avittaa tämän ongelman kanssa :)

T: 11cm mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi