Anoppi kohkaa tyttärentyttärensä vanhojentansseista
aikoo matkustaa niitä katsomaan. Ei puhettakaan että olisi tullut meidän tytön vanhojentansseihin. Tai kun samaan aikaan oli tyttärenpojan ja pojantyttären lakkiaiset, niin selvä oli, minne anoppi menee. Tosi reilua.
Kommentit (13)
Minä käyn välillä lasten kanssa äidillä, ja tarvittaessa äiti katsoo heitä pari tuntia. Ottaisi varmaan pidemmäksikin, mutta ei ole ollut tarvetta. Veljeni käy kerran viikossa vanhemmillani vaimonsa kanssa saunassa, ja äitini katsoo heidän lastaan. Käyvät myös salilla joskus yhdessä, äiti vahtii myös silloin veljen lasta. Eivät hekään ole jättäneet pitkäksi aikaa lastaan hoitoon. En huomaa eroa suhtautumisessa lapsiin.
Miehen siskon tytär on hieman nuorempi kuin meidän tytär ja jo raskausaikana kun molemmat lapset olivat vielä kohdussa, tuli selväksi kumpi on anopin suosikki. Mutta niin se vaan menee - ei voi mitään.
Kumpiin sä menisit: tyttärentyttären vai pojantyttären lakkiaisiin? olettaen, että eivät ole samalla paikkakunnalla
Ihan sama, asuisiko toinen perhe Nuorgamissa ja toinen Hangossa. Mummuna minulla olisi aikaa matkustaa joka tapauksessa. t. ohis
aikoo matkustaa niitä katsomaan. Ei puhettakaan että olisi tullut meidän tytön vanhojentansseihin. Tai kun samaan aikaan oli tyttärenpojan ja pojantyttären lakkiaiset, niin selvä oli, minne anoppi menee. Tosi reilua.
eli kun anoppia on kaikin tavoin 17 vuoden aikana mollattu, vähätelty ja pidetty ilmaisena piikana, niin nyt on aika maksaa potut pottuina ja mennä sen lapsen vanhojentansseihin, joka oikeasti on isoäidille läheisempi. Huolimatta siitä, että isoäiti tämän lapsen vauvaiässä meni äidille sanomaan, että onkohan sillä kuuma noin paksuissa vaatteissa. Sinulle kun saman meni sanomaan niin anoppi sai kuulla, että haista kuule ämmä paska kun et mistään mitään tiedä.
olettaen, että eivät ole samalla paikkakunnalla
vittumaiselta miniältä, ehkä siinä syy...
kritisöi anopin epäreiluutta? Pojantytär on ihan yhtä suloinen kuin tyttärentytärkin, ja anoppi ihan yhtä tervetullut poikansa kuin tyttärensäkin kotiin. Mutta aina vaan se tytär ja tyttären perhe valitaan ykköseksi. Itse yritän kyllä kohdella lapsiani tasapuolisesti nyt ja myös sitten kun heillä on perheet.
Ikävintä on, että lapset huomaavat anopin mieltymykset.
olettaen, että eivät ole samalla paikkakunnalla
Menisin sen mukaan, että jos olen ollut yhdessä perheessä jo yksissä kekkereissä ja seuraavat olis molemmissa paikoissa, niin menisin sillä kertaa siihen toiseen.
Kumpiin sä menisit: tyttärentyttären vai pojantyttären lakkiaisiin? olettaen, että eivät ole samalla paikkakunnalla
Ihan sama, asuisiko toinen perhe Nuorgamissa ja toinen Hangossa. Mummuna minulla olisi aikaa matkustaa joka tapauksessa. t. ohis
äiti menee aina poikansa lapsia hoitamaan. Meillä käy vaan piipahtamassa. Isä ei käy juuri ikinä. Mutta meillä vierailut pääosin ratkookin isä ja suosii poikiaan.
miksei voi kohdella lapsia samalla tavalla?!