Mitä teillä on astiankuivauskaapissa?
Meillä siellä kuivataan ainoastaan käsin tiskatut astiat. Kun alan tiskaamaan, tyhjennän kuivuneet astiat omille paikoilleen, jotta saan seuraavat kuivumaan. Ainoastaan ylimmällä hyllyllä, joka on umpihylly, säilytän kertakäyttöastioita.
Kommentit (12)
ja kupit jotka on arkikäytössä. Ja kun kattilat ja paistinpannut yms. pesen käsin, kuivatan siellä.
säilytysrasioita
ylimmällä hyllyllä on esim tyhjiä maustepurkkeja
piparkakkumuotit
vauvan astioita
suppiloita
kestosuodatin
aterimien kuivausteline
alimmalla hyllylläon tiskirättejä
keraamisenlieden puhdistusaine
ja siihen kuuluvat välineet;
karhunkieli ja mikroliina,
joitain käsinpestäviä astioita, esim. sellaisia vanhoja arabian lautasia joita en uskalla kuvion vuoksi pestä apk:ssa
tällähetkellä sielä on kuivumassa paistinpannu.
Silloin kun oli, säilytin siellä lautasia, mikä oli tietysti vähän epäkäytännöllistä kun ne olivat sitten hölmösti pystyasennossa.
Käsin tiskattavia astioita minulla on todella vähän, ja ne yleensä sitten samalla pyyhkäisen kuivaksi pyyhkeellä ja laitan kaappiin.
Nostan aina astiat tiskikoneesta kuivauskaappiin, Minusta on tosi kätevää, kun ei tarvitse kuivata itse vähän märiksi jääneitä astioita.
Mulla ei ole astianpesukonetta, joten kuivauskaapissa on edellisenä päivänä käytetyt astiat, kipot, kupit, kattilat ja pannu. Tiskaan kerran päivässä, yleensä aamulla.
kun ei ole koko kaappia. Altaiden yläpuolella normaali keittönkaappi jossa astioita.
Meillä ei ole astianpesukonetta. Ja säilytys tilatkin on aika rajalliset.
En tee kuivauskaapilla mitään koska pesen käsin vain paistinpannut ja ne kuivaan heti
kun ei ole semmoista.