Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen on ROSSON iso pannupitsa?

Vierailija
11.02.2011 |

Kuinka monelle siitä riittää syötävää? En ole koskaan Rossossa syönyt, mutta nyt sais etukupongilla 12 €:lla ison Fantasia pannupitsan niin mietin, pitäiskö käydä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rai korkeintaan kahdelle.

Vierailija
2/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaakseni 8 palaan leikattu. Itse jaksan ehkä 3 palaa syödä. Käy ihmeessä, noin halvalla saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt vois kokeilla. Tai sitten jos mentäis Raxiin. En ole siellä käynyt yli 10 vuoteen. On vähän rahat vähissä, mutta tekis mieli kaupungilla ollessa syödä joskus muuallakin kuin Mäkissä. Mihinkään oikeaan ravintolaan ei ole varaa mennä.

Vierailija
4/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaakseni 8 palaan leikattu. Itse jaksan ehkä 3 palaa syödä. Käy ihmeessä, noin halvalla saat.

niitä on kyllä eri kokoisia. Itse syömäni rosson pannupizzat ovat olleet halkaisijaltaan kutakuinkin kaupan roiskeläpän kokoisia.

Vierailija
5/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hyvä nainen mene, ihan ok pitsaa ja salaatit päälle, halpakin on. ja unohda mäkin ns ruoat. jätä väliin kaikki mäkki kerrat ja ne rahat säästäät oikeeseen ruokaan! tai sitten opettelet kokkamaan.

Vierailija
6/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on kyllä eri kokoisia. Itse syömäni rosson pannupizzat ovat olleet halkaisijaltaan kutakuinkin kaupan roiskeläpän kokoisia.

no se on se medium, iso on iso

Vierailija
7/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin käydään missään ulkona syömässä, mutta nyt ois tarkoitus käydä kaupungilla asioilla ja syödä siellä samalla. Ne Raxin pitsat muista kyllä aika rasvaisina, joten varmaan on Rossossa paremmat pitsat.

Vierailija
8/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän perhe 2 aikuista ja 1 5v söisi siitä, kun siellä on myös salaattipöytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi