Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko äänestää vaaleissa perussuomalaisia?

Vierailija
10.02.2011 |

Miksi? Ja ei tehdä tästä ketjusta oikeisto-vasemmisto -riitelyä, vaan kerro vain omat perustelusi, jos aiot äänestää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aja semmoisia asioita, joita mä kannattaisin, esim. tää ympäristöstä huolehtimisen lopettaminen.

Vierailija
2/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aja semmoisia asioita, joita mä kannattaisin, esim. tää ympäristöstä huolehtimisen lopettaminen.

Tämä myös mun yksi syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalikoneeseen.

Vierailija
4/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä vai kd:llä

Vierailija
5/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan maahan työperäistä maahanmuuttoa, haluan Turkin EU-jäseneksi, haluan että kukaan Soini ja hänen kaltaisensa, tai vielä pahempaa, Halla-aho, ei nouse mihinkään virkaan. En kannata mitään heidän näkemyksiään.

Vierailija
6/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kenties paras tapa saada nykyiset hallituspuolueet pois vallasta. SDP:tä äänestäisin koska sen talouspoliittinen linja vastaa omia näkemyksiäni, mutta galluplukujen perusteella saattaisi olla viisainta keskittää äänet persuille ihan vain siksi että hallitus ei jatkaisi samalla kokoonpanolla kuin nyt. Persuilla on muut kuin talouspoliittiset näkemykset kohdallaan. Monesta asiasta olen samoilla linjoilla. Soini on hyvä tyyppi ja hänestä tulisi hyvä pääministeri.

Vierailija
7/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän näissä vaaleissa kielipoliittisin perustein. En kertakaikkiaan siedä muiden puolueiden mallia, että 4% kannatusta nauttivan puolueen anntetaan sanella koko maan kielipolitiikasta vastoin kansan ylivoimaisen enemmistön tahtoa ja etua.

Jos yhdessä asiassa annetaan valta pienelle etujärjestölle, niin todennäköisesti näin tehdään monessa muussakin asiassa.

Siispä ääni persuille.

Vierailija
8/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota hedän kykyynsä hoitaa valtakunnan asioita, mutta hyvä protestipuolue. Myös haastaa vanhat suuret puolueet miettimään linjaansa.

Vierailija
9/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän näissä vaaleissa kielipoliittisin perustein. En kertakaikkiaan siedä muiden puolueiden mallia, että 4% kannatusta nauttivan puolueen anntetaan sanella koko maan kielipolitiikasta vastoin kansan ylivoimaisen enemmistön tahtoa ja etua.

Jos yhdessä asiassa annetaan valta pienelle etujärjestölle, niin todennäköisesti näin tehdään monessa muussakin asiassa.

Mutta vielä en tiedä ketä äänestän. Ainakaan ääneni ei mene Kokoomukselle eikä SDP:lle. Vihreitä olen muutaman viime kerran äänestänyt.

Vierailija
10/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ehdokkaista on vanhoja rikollisia tai muuten vain epäilyttäviä.

Vierailija
11/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ehdokkaista on vanhoja rikollisia tai muuten vain epäilyttäviä.

ihan asiavirhekin on väitteessäsi

Vierailija
12/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiaikainen kesk-kok-sdp -hegemonia on saatava murrettua.

Toisekseen vaalirahakohu ei ole unohtunut.

Vierailija
13/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä: "ympäristöstä huolehtimisen lopettaminen."

Vierailija
15/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Eikös se ilmastojuttu käsitellyt sitä, millä keinoilla päästöjä määritetään ja vähennetään, eli nykymalli ei toimi hyvin. Ei suinkaan ole tarkoitus ruveta saastuttamaan.

Ja esim. tuo laivojen rikkijuttuhan perustuu siihen, että nyt samoilla vesillä menee suuri määrä venäläislaivoja, joita ei mitkään säännöt koske. Sitten suomalaislaivoille ajetaan erittäin pieniä rikkipäästörajoja. Käytännössä siis Itämeren kokonaisrikkipäästöihin ei tulisi suurta muutosta, mutta suomalaisten laivojen kulut nousevat ja kilpailukyky venäläisiin laivoihin verrattuna heikkenee.

Vierailija
16/16 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue on täysin arvojeni ja mielipiteideni vastainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi