Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla ja miehelläsi on yhteistä aikaa arkisin?

Vierailija
09.02.2011 |

Meillä aamuisin n. 15 minuuttia ja iltaisin (lasten iltasatujen jälkeen) noin 1/2h - 1h, ennenkuin mies nukahtaa...Kattelen sit iltaisin itsekseni telkkaria tai istun koneella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompi kumpi tai molemmat menee nukkumaan.

Vierailija
2/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompi kumpi tai molemmat menee nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pakko mennä nukkumaan heti kun ollaan saatu vauva väsytettyä ja noustaan kun kello/vauva herättää. Tää on ihan perseestä. :/

Vierailija
4/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vanhimmat lapset valvoo jo yhtä kauan kuin me aikuiset.

Vierailija
5/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmen alle kouluikäisen äiti

meidän vanhimmat lapset valvoo jo yhtä kauan kuin me aikuiset.

Vierailija
6/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdestaan vai perheenä? Jos perheenä niin n.6-8 tuntia, jos kahdestaan niin ehkä tunti. Lapset valvoo meilläkin melkein yhtä pitkään kuin me. Mies menee ajoissa nukkumaan kun lähtee ennenkuin muut herää.

Vierailija
7/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme nähneet viimeksi sunnuntaina eli ei tuota aikaa kauheasti ole.

Vierailija
8/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan samaan aikaan kotona ja hereillä vaan pari tuntia kun minä tulen töistä ja mies tekee lähtöä töihin eli yleensä noin klo 15-17.

Kokonaan kahdestaan ollaan ainoastaan yöllä, kun mies tulee töistä aamuyöstä ja minä olen nukkumassa, että jaksan nousta kuudelta töihin.

Vierailija
9/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä lasken yhteiseksi ajaksi tuon ajan kun lapset on hereillä, ovat isoja niin eivät ole tuossa hyörimässä jatkuvasti. Perheenä vietetään myös aikaa mutta kyllä ne suurimman osa ajasta ovat omissa touhuissaan.

Vierailija
10/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan viimeistään 20.30 ja me yleensä n. klo 01. Joskus toki aiemmin ja joskus myöhemminkin, mutta yleensä on n.4-5 tuntia illalla yhteistä aikaa.

Vierailija
11/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis viettäisimme aikaa yhdessä silloin, kun lapset nukkuvat. He ovat unten mailla viimeistään klo 20, ja me itse menemme harvoin nukkumaan ennen puoltayötä. Aikaa siis olisi, myös arkena, mutta... no, ilmeisesti miehelle yhteiseksi ajaksi riittää, kun voi harrastaa seksiä lauantaisin saunan jälkeen. Joulun alla jouduin olemaan viikonlopun yli työmatkalla, ja mies veti hernekeitot nenän kautta nieluun kun hän joutui olemaan lauantaina yksin kotona.

Vierailija
12/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen omaishoitaja. Yhteistä aikaa on arkisinnoin päivänä viikossa klo 9-14 kun lapset ova koulussa. Iltaisin pari tuntia. Aika paljon siis :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän