Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen, jonka ulkonäkö ei miellytä...

Vierailija
09.02.2011 |

Luulen olevani ihastunut erääseen mieheen, en ainakaan vielä käyttäisi sanaa rakastunut, joka on muuten ihana ja tiedän hänen olevan minusta kiinnostunut (on itse kertonut), mutta hänen ulkonäkönsä ei miellytä. Tuntuu aika törkeältä kirjoittaa tällaista kun en itsekään mikään missi ole. Kaiken lisäksi tämä mies ei voi ulkonäölleen mitään tai johtuu siitä, että hän on ollut onnettomuudessa. Olen nähnyt hänestä kuvia ennen onnettomuutta ja silloin hän oli minusta komea.

Toisaalta mietin sitäkin, että kun olen ollut pitkään yksin, että voinko vain kuvitella olevani ihastunut tai jotain?

Joudun joka tapauksessa olemaan tekemisissä kyseisen miehen kanssa niin en oikeasti kehtaa sanoa suoraan, että minua ei hänen ulkonäkönsä miellytä ja kun toisaalta en ole varma olenko oikeasti ihastunut ja rakastumassa vai kuvittelenko vain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin ekansa ihastun johonkin seikkaan ulkonäössä. Esim. silmiin tms, ja sit ei muulla ulkonäöllä ookaan väliä.

Sanoisin, että jos oikeesti rakastuu, niin ei mieti tuollaisia.

Vierailija
2/2 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kuvittelisin, että sinäkin voisit hyvin olla ihastunut mieheen, joka ei mielestäsi ole komea. Minulta vie jalat alta tietynlainen intellektuelli, mieheen itseensä kohdistuva (ja ehdottomasti ei ilkeä) huumori. Älykäs ja sivistynyt mies.

Toisaalta sen ihastumisen jälkeen miehen ulkonäkökin kyllä yleensä alkaa tuntua ihan miellyttävältä. No eihän jostain rusettikaulaisesta yliopistomöhömahasta tietysti mitään miesmallia tule (tosin en oo koskaan tykännyt miesmallityypistä), vaikka kuinka ihastuisi, mutta ihan miellyttävältä se kuitenkin voi alkaa näyttää. SEn ulkonäön siis hyväksyy ja siinä näkee positiivisia piirteitä.

Niin että jos mies edelleen on sinusta vallanvastenmielisen näköinen niin tuskinpa sinä ihastunut olet. Rakastunut et varmasti ole.

Missään tapauksessa sun ei kannata mennä toisella julistamaan, että "sun ulkonäkös ei mua miellytä". En käsitä, miksi moista pitäisi kehdata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi