Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jolla on roikkuva vatsamakkara!

Vierailija
09.02.2011 |

Itsellänikin on tällainen roikkuva makkara mahalla navan kohdalla, synnytyksestä aikaa 2kk. Millaisia housuja te muut makkaramasut käytätte? Malli, materiaali jne. Itselle ei tunnu kunnon housuja löytyvän millään jotka ei korostaisi löllöä mahaa, vain veluuriset lököhousut passaa ettei makkara pullistu isommaksi. Olen kokeillut matalavyötöröisiä (makkarat pursuilee yli) ja reilusti korkeavyötäröisiä ( makkarat jää alle mutta housut valuu ajan myötä ja makkarat pullistuu vyötärön päälle.)

Mä näytän kamalalta ja itku tulee joka kerta kun pitäisi ihmisten ilmoille lähteä, enkä haluaisi loppuelämääni kulkea lököhousut jalassa :(

Onko mitään muita keinoja peittää tuota makkaraa mitenkään? Painonpudotus on jo käynnissä, -6 kiloa jo kadonnut. Joku vatsaa tukeva body ehkä vois auttaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ensimmäisestä synnytyksestä on aikaa 9 vuotta ja toisesta reilu 4 vuotta.Kokemuksesta voin sanoa,että se mahanahka ei kyllä häviä minnekään. Täällä ollaan laihduttu reippaasti ja treenataan 3-4 kertaa viikossa ja ruokavaliokin on kohdallaan. Ja mitä enemmän laihtuu,sitä enemmän se nahkakin roikkuu. Ainoa vaihtoehto taitaa olls kirurgin veitsi.

Vierailija
2/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nettikaupasta sellaisen vatsaa tukevan/synnytyksestä palauttavan tukibodyn, ihan loistava keksintö :)

älä huoli, jos olet normaalipainoinen niin äkkiä se maha siitä palautuu, mulla oli aika paljon ylimääräistä mutta nyt vuosi synnytyksestä ja olen hoikempi kuin synnytykseen mennessä eli normaalipainoinen :)

sulla kuitenkin vasta kaksi kuukautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se makkara nyt noin vakava asia ole, että sinun pitäisi sen takia itkeä! olet juuri sellainen kuin olet ja kyllä se siitä katoaa ajan kanssa :)

joku sellainen body vois olla varmaan hyvä, tosin itse en tykkää jos vaatteet kiristää ja puristaa, ja sitten joutuu pitää kauheita lökäpaitoja, ettei kumartuessa vahingossakaan vilahda tukibodyt :D

Vierailija
4/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mamma-ajan housuja. Niitä on kapealahkeisiakin,ja vatsalle jää kuitenkin tilaa

yläosassa.

Vierailija
6/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun elämän paras ostos. Harmittaa kun en sitä aikanaan jo ostanut lasten syntymän jälkeen vaan laahustin vaan röllykkäni kanssa apeana. Eihän se sitä noin vaan poista mutta kyllä auttaa palautumaan ja muotoilee kropan sutjakkaamman näköiseksi. Vaatteetkin istuu kivemmin ja ryhtikin tuntuu kohenevan.

Vierailija
7/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun saa röllykkä apeaksi, mua ei haittaa jotenkaan yhtään. Jos joka kurvin mutkaa murehtisin, niin en voisi liikkua missään. Mun neuvo on, että unohda makkarat ja ole ylpeä saavutuksestasi. Röllykkä sulaa ajan myötä ja sitä ennen osta kunnolliset alusvaatteet. Häntä pystyyn ja hymy huulille niin ei ainakaan muut mieti makkaroitasi!

Varmaan mun elämän paras ostos. Harmittaa kun en sitä aikanaan jo ostanut lasten syntymän jälkeen vaan laahustin vaan röllykkäni kanssa apeana. Eihän se sitä noin vaan poista mutta kyllä auttaa palautumaan ja muotoilee kropan sutjakkaamman näköiseksi. Vaatteetkin istuu kivemmin ja ryhtikin tuntuu kohenevan.

Vierailija
8/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeavyötäröisiä tregginssejä (hyh mikä sana) ja löysää paitaa. Esimerkiksi Zarasta ostin viimeksi semmoisen roosan paidan, joka peittää armeliaasti röllön. Yhdet korkeavyötäröiset farkut on myös nyt mukavat jalassa. Jos haluan laittaa matalat, pistän alle häihin aikoinaan ostamani tukibodyn, mutta se ei kyllä ole mikään mukavuusvaate. Myös tiukat sukkahousut auttaa jonkin verran.

Mulla myös synnytyksestä 2kk ja kaksi lasta tehty reilun vuoden sisään. Röllö on, mutta kaippa se siitä asettuu, joskus. En jaksa asiasta ahdistua, älä ahdistu sinäkään ap!

Vierailija
9/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aina. Raskaus vaan venytti sen niin, että röllöttää entistä enemmän ja nahka roikkuu. =( Käytän joko bodya tai tukevia sukkiksia joka päivä.

Vierailija
10/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis sulla vielä neljännen lapsen syntymän jälkeen ja lapsikin olis jo 10 v.Olis varmaan ollut apua tuosta bodysta kropan paremman palautumisen suhteen mulla edes vähän. Sain lapseni aika peräjälkeen, kroppa ei ehtinyt palautua. Kokobody on muuten nimenomaan kunnollinen alusvaate, siksi sitä aapeelle suosittelinkin. Kun kroppa näyttää paremmalta, usein se mielikin piristyy..

Jonkun saa röllykkä apeaksi, mua ei haittaa jotenkaan yhtään. Jos joka kurvin mutkaa murehtisin, niin en voisi liikkua missään. Mun neuvo on, että unohda makkarat ja ole ylpeä saavutuksestasi. Röllykkä sulaa ajan myötä ja sitä ennen osta kunnolliset alusvaatteet. Häntä pystyyn ja hymy huulille niin ei ainakaan muut mieti makkaroitasi!

Vierailija
11/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap! Minullakin sama ongelma mahani kanssa. Sitä on vain niin vaikea hyväksyä, kun ei ole tottunut tähän. Mulla siis synnytyksestä 3kk.

Joku tuolla sanoi, että ongelmasi on pieni. No oli pieni tai ei, se ei tarkoita sitä,ettetkö saisi siitä valittaa tai olla ärsyyntynyt. Ei todellakaan ole itsekästä valittaa tuollaisesta jututsta raskauden ja synnytyksen jälkeen. Nimittäin synnytys ja raskaus on kaikkea muuta kuin itsekästä!

Minä olen käyttänyt tregginsejä. Olen ostanut tarpeeksi tiukan mallin ja ne saa vedettyä aika korkealla. Niillä saa kivasti mahan piiloon. Tregginsit on vielä kaiken läisäksi tosi halpoja. Henkkamaukalta taitaa saada kympillä. Ei sitten haittaa kun painonpudotus on ohi, että on kuluttanut vain vähän rahaa tähän 'välivaiheen vartaloon'

Tsemppiä painonpudotukseen ja onnea perheenlisäyksestä :)

Vierailija
12/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paino on jo alle lähtöpainon (nyt mitoissa 170/59).

Olen päätynyt suosimaan matalahkovyötäröisiä farkkuja ja pitkää paitaa. Vaikka röllykkä jääkin vähän farkkujen vyötärön päälle, peittää paksuhko trikoopaita tai neule mahan hyvin. Kun muuten olen hoikassa kunnossa, olen ainakin itse ihan tyytyväinen olemukseeni, vaikka toki toivonkin, että kesään mennessä mahakin kiinteytyisi.

Vierailija
13/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena palautuu nopeammin kuin vanhemmat synnyttäjät - luonnollisesti.

Täällä tälläinen 4 kk sitten synnyttänyt röllykkämaha jota myös suuresti masu ärsyttää, mutta olen alkanut käymään jumpissa ja salilla ja kyllä tuo makkarakin on alkanut jo kutistua :)

Tilasin juuri triumpihlta sellaiset korkeavyötäröiset tukialushousut ja tänään bongasin ostoskanavalta myös mielenkiintoisen tuotteen :

http://www.tvins.com/fi/products/slimlift-aire/slimlift-aire.php

Vierailija
14/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole ainoa jolla on muodoton maha, se on mukava tietää :)

Bodyn kyllä jostain hommaan, jos siitä olisi se hyöty että housut pysyisivät paremmin jalassa.

Tulikin muuten mieleen tuosta bodysta, eikö ennen muinoin naisten vatsat sidottu synnytyksen jälkeen? Siinä varmaan oli ajatuksena palautuminen vai?

Vierailija
15/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytyksestä aikaa kohta 3 vuotta...

ihan aina. Raskaus vaan venytti sen niin, että röllöttää entistä enemmän ja nahka roikkuu. =( Käytän joko bodya tai tukevia sukkiksia joka päivä.

Vierailija
16/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyn kyllä jostain hommaan, jos siitä olisi se hyöty että housut pysyisivät paremmin jalassa.

Tulikin muuten mieleen tuosta bodysta, eikö ennen muinoin naisten vatsat sidottu synnytyksen jälkeen? Siinä varmaan oli ajatuksena palautuminen vai?

millanen se vatsan sitomis operaatio oli? interesting...

Vierailija
17/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen se vatsan sitomis operaatio oli? interesting...

Anna Walhgrenkin, että laittoi aina synnytyksen jälkeen pian korsetin päälle ja alkoi tekemään vyötäröjumppaa :D

Tiedä sitten onko mitään apua...en ihan ymmärrä mekanismia, millä tuo toimisi ;D

Vierailija
18/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mahtuu kaikki vaatteet, mut toi korsetti tekee olon kiinteemmäksi ja tukee. pidän sitä kunnes makkara on kadonnut:) siis välillä pidän, en koko ajan:)

Vierailija
19/19 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän