Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista hienotunteisesti anopille,

Vierailija
09.02.2011 |

etten käytä enää stringejä vaan olen oikeastaan siirtynyt kokonaan normaaleihin pikkuhousuihin? Hän nimittäin tuo niitä minulle vähän väliä jos jostakin alennus myynneistä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei hirveästi edes jutella anopin kanssa normaaleja kuulumisia lukuunottamatta, sillä olen sen verran ujo. Joten niin syvällisiin keskusteluihin me ei tulla pääsemään, että voisin kertoa, minkälaisia alushousuja olen päättänyt alkaa käyttämään. :D Toisekseen anoppi tuo näitä stringejä mulle käteen, vaikka miehen veljiä sattuisi olemaan vieressä!! Hieman kiusallista, eikä myöskään siinä tilanteessa tule mieleen alkaa kertomaan, minkälaisi alushousuja käytän. Joskus hän myös antaa ne miehelleni ja mies tuo mulle. Jep, hauska anoppi, eikö vain ;)

Vierailija
2/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos näistä, mutta jos vielä törmäät stringeihin kaupassa, niin älä osta lisää, olen siitynyt käyttämään ihan tavallisia alkkareita.

Miksi sitä pitää kaunistella, typerää antaa toisen hyvää hyvyyttään ostaa sulle jotain, jota et käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miniä kahvipöydässä -

LOL

seuraavan kerran, kun juttelette, että olet päättänyt siirtyö takas tavallisiin alushousuihin.

Silloin ei anopille edes tule tunne, että olis pitkään ostanut vääränlaisia.

Hauska anoppi, jos aina ostelee sulle stringejä :) eli siis ylipäätään alusvaatteita, alesta tai ei :D

Vierailija
4/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko se muitakin vaatteita? Musta olis tosi, tosi outoa jos anoppi ostais mulle yhtään mitään vaatteita. Lapaset olen ehkä joskus saanut siltä joululahjaksi.

Vierailija
5/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea käyttämään niitä stringejä hiusdonitseina.

Vierailija
6/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen hienotunteiselta, niin että täräytä suoraan vaan!

Vierailija
7/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei oikestaan muita vaatteita ole koskaan minulle ostanut, se on tosiaankin nuo alushousut vain. Outoa ja kiusallista se oli minustakin alussa, mutta nyt siihen on jo niin tottunut, etten jaksa välittää enää. :D Harmittaa vaan tosiaan tuo, että se laittaa niihin rahaansa, kun en niitä oikeastaan käytä.

Vierailija
8/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyväksyy sinut jopa stringeinesi. ;o)

Vierailija
9/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitäneen stringejä vai oletko kenties hyppinyt niissä appelassa?

Vierailija
10/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitäneen stringejä vai oletko kenties hyppinyt niissä appelassa?

opiskelin toisella paikkakunnalla ja vietin viikonloput yleensä silloisen poikystäväni luona, joka asui vielä vanhempiensa luona. Pesin joskus siellä pyykkiä ja ripustin ne poikaystävän huoneeseen, joten kai se anoppi on niitä mun stringejä sitten nähnyt, kun on päätellyt mun niitä käyttävän. Käytin siis silloin tosiaan stringejä, mutta nykyään ne ovat minusta vain epämukavia ja mieluummin laitan normaalit pikkuhousut jalkaan.

Vierailija
11/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun tuo niin kiität ja sanot että olet siirtynyt normaaleihin, että jos sellaisia täsät lähtien.

Vierailija
12/12 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran, kun juttelette, että olet päättänyt siirtyö takas tavallisiin alushousuihin.

Silloin ei anopille edes tule tunne, että olis pitkään ostanut vääränlaisia.

Hauska anoppi, jos aina ostelee sulle stringejä :) eli siis ylipäätään alusvaatteita, alesta tai ei :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän