Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei NYT mä tajusin mitä tarkoitatte karppaajat! Siis kun sanotte että rasva pitää nälän poissa.

Vierailija
08.02.2011 |

Söin nimittäin aamulla kunnon satsin (6kpl) paistettuja kananmunia ja paistoin ne siis ihan oikeassa voissa. Sen jälkeen en olekaan muuta syönyt, juonut vain muutaman kupillisen kahvia. Ja mulla ei ole vieläkään nälkä, VAUTSI!!!

Taidankin alkaa miettiä karppausta ihan tosissaan!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka syöt sen 500g kasviksia päivässä.

Se on ihan yhtä oleellista.

T: karppi, joka ei kyllä pysty vetämään kuutta kananmunaa kerralla...

Vierailija
2/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan proteiini.

Ja sitä munissa tosiaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosiaan kiljuva nälkä aamulla niin kyllä ne hyvin upposivat.

Ja kyllä, ehkä niitä kasviksia pitäisi myös lisätä ruokavalioon, tänään ei ole vaan kertakaikkiaan tehnyt mieli syödä enää mitään.

Vierailija
4/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki proteiiniakin tarvitaan.

Vierailija
6/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa uskoa,että on pidemmänpäälle terveellistä!

Vierailija
7/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitystä. ja toiseksi, jos elimistö saa kolesterolia, sen ei tarvi tuottaa sitä itse. Toisaalta jos elimistä ei saa yhtään kolesterolia, se alkaa tuottaa sitä itse ja sit on elimistö sekaisin

Vierailija
8/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi "terveelliseltä"... kananmunia ja kahvia...

Vierailija
9/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa, voita, kermaa ja turkkilaista jugurttia. Sunnuntaisin pihvi ja munaa, voita, kermaa ja turkkilaista jugurttia.

Vierailija
10/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa uskoa,että on pidemmänpäälle terveellistä!

Vierailija
11/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva jos olet tyytyväinen mutta en mä oikeestaan ymmärrä mitä hienoa siinä on että ei tule nälkä.

Mä tykkään siitä että elimistö muistuttaa että nyt on aika syödä ja syön viisi ateriaa päivässä. Ihanaa että saa nauttia monista eri ruuista, en mä halua jumittua muutamaan kananmunaan :)

Vierailija
12/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva jos olet tyytyväinen mutta en mä oikeestaan ymmärrä mitä hienoa siinä on että ei tule nälkä.

Mä tykkään siitä että elimistö muistuttaa että nyt on aika syödä ja syön viisi ateriaa päivässä. Ihanaa että saa nauttia monista eri ruuista, en mä halua jumittua muutamaan kananmunaan :)

Mutta painonhallinnan kannalta tämä on todella kätevää, ei tarvitse kärvistellä nälässä koko ajan ja paino putoaa :)

Vierailija
13/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kasvisten osuus tärkeää! Suurin osa karpeista myös käyttää mahdollisimman "alkuperäisiä" raaka-aineita ja välttää kaikkia eineksiä ja valmisruokia. Proteiinia ei ole enempää kuin virallisterveellisessäkään ruokavaliossa. Suositus on n. 1g / painokilolle. rasvalla korvataan pois jätetty hiilihydraatti ja se juuri pitää kylläisyyden tunteen.

Vierailija
14/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaessahan ihmisillä isoin kysymys on juuri se, että millä saa nälän pysymään poissa. Ei kukaan nälkäisenä jaksa kauaa kärvistellä ja kituuttaa. Nälänhallinta on olennaista painonhallinnan kannalta.

Vierailija
15/19 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syön sitä, menee ruokahalu pitkäksi aikaa.

Minulla muuten nälkä pysyy tosi pitkään poissa jos syön esim. pastaa tomaattikastikkeella ja ripottelen päälle pari rkl juustoraastetta.

Vierailija
16/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan jumittua munaan!

"En pääse tänään töihin. Jumituin munaan."

Vierailija
17/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä käsitykset karppaamisesta. Minä olen vasta kuukauden karpannut, mutta en ole syönyt yhtään paistettua munaa vielä. Mitään estettä sille ei ole, mutta on vain ollut maistuvampia aamiaisvaihtoehtoja. Munatkin tietysti ovat hyvää ja käsittelemätöntä ruokaa erinomaisin ravintoarvoin.

Kasviksia syön 500-700 g päivässä, pekonia en ole maistanutkaan. Proteiinin määrä on sama kuin ennenkin. Ruoka maistuu niin ihanalta, kun turhakkeet riisin, pastan, perunan ja leivän muodossa ovat poissa ja hyvän lihan ja kasvisten lisukkeena saa käyttää reilusti rasvaa. En ole koskaan syönyt yhtä hyvin kuin nyt. En ole kuukauden aikana tehnyt kuin yhtä ruokaa kahdesti, ja vielä on paljon ihania reseptejä kokeilematta. Ei voi oikein vaihtelun puutteesta tätä ruokavaliota syyttää.

Vierailija
18/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaruokadieetillä. Kun elimistö tottuu siihen, että on säännölliset ruoka-ajat ja kohtuullinen ruoka-annos, niin näläntunne asettuu. Ja ruoka tosiaan maistuu paremmalle ja syömisestä nauttii ihan eri lailla kun sitä ei ole koko ajan mättämässä suuhun kaameita annoksia.

Vierailija
19/19 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva pitää nälkää noin kaksi kertaa paremmin kuin proteiini ja hiilarit. Tämä on niin yksinkertaista, rasva sisältää energiaa tuplamäärän verrattuna noihin kahteen muuhun makroon. Ainakin vt laihdutusneuvonta perustuu rasvapelottelun osalta juuri tuohon rasvan sisältämään energiamäärään. Siis, kun syö 50 g rasvaa tai 50 g hh/prodea, saa rasvansyöjä tuplasti energiaa eikä verensokerit heilu. Proteiini on myös tärkeää mutta sitä ei voi lisätä ruokavalioon kovinkaan paljon, noin 1-2 g/painokilo/vrk on sopiva määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi