Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ietin syömisiäni ekakertaa/laihdutan, onkohan tämä ihan päin honkia?

Vierailija
08.02.2011 |

Olen 166cm ja painan 93kg,tavoitteena saada paino 70 kg. Vaunulenkkiä tein tänään 45 min.

Tässä syömisiä--

aamulla: Kaurapuuroa ja 2tl mansikkahillo,lasi rasvatonta maitoa

Lounas: makaroonilaatikko 2dl,ketsuppia tujaus,ruisleipä jossa maksamakkaraa,lasi rasvatonta maitoa

vp: 1%kerros viili,omena

päivällinen: Täysjyvä spaagetti 1dl,jauhelihakastike ja porkkana raastetta

vp2:banaani

iltapala: 2 sämpylää,kevyt meetvurstia siivut ja kevyt sulatejuustoviipale,flooraa sipaisu,tee

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. kiloklubi. fi

rekisteröidy, on ilmainen. Näet paljonko missäkin on kaloreita ja paljonko kaloreita olet päivän aikana syönyt. Ohjelma laskee myös paljonko vajetta pitäisi tulla päivässä. Voit lisätä sinne kuinka kauan olet minäkin päivänä liikkunut ja mitä liikuntaa, se otetaan sitten huomioon päivän kaloritarpeessa.

Sinne laitetaan paino nyt ja tavoitepaino.

Helppoa ja sieltä on edistymistä hyvä seurata. Näkee myös sen todellisuuden paljonko missäkin on kaloreita, kun syöttää sinne ne päivän syömiset. Tulee tehtyä sen jälkeen ehkä terveellisempiä valintoja. Kone myös laskee millainen osuus on rasvalla, hiilareilla, herkuilla yms. ja mitä noista pitäisi lisätä mitä vähentää.

Muuten kuulostaa ihan hyvältä noi syömiset, mutta kaurapuuroon lisäisin vähäkalorista mehukeittoa tai sitten vähän margariinia.

meetvurstissa on paljon rasvaa, vaihda kinkkuun. Lisää proteiinia ja kasviksia/hedelmiä

Vierailija
2/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki ylimääräinen sokeri pois. Olet syönyt tänään hilloa sekä viilissä että puurossa. Viili viilinä ja puuroon vaikkapa pakastemansikoita sekaan, jos haluat makeutta. Lisää salaattia kaikille aterioille. Vaihda sämpylä ruisleipään ja metwursti kinkkuun, jossa on mahdollisimman korkea lihapitoisuus. Leivän päälle vain kinkkua tai juustoa, ei molempia.

Itse olen laihduttaessani pitänyt sääntönä, että päivän toisen lämpimän aterian tulee olla keitto tai salaatti. Sillä pääsee jo pitkälle. Tsemppiä urakkaan.

Olen 166cm ja painan 93kg,tavoitteena saada paino 70 kg. Vaunulenkkiä tein tänään 45 min.

Tässä syömisiä--

aamulla: Kaurapuuroa ja 2tl mansikkahillo,lasi rasvatonta maitoa

Lounas: makaroonilaatikko 2dl,ketsuppia tujaus,ruisleipä jossa maksamakkaraa,lasi rasvatonta maitoa

vp: 1%kerros viili,omena

päivällinen: Täysjyvä spaagetti 1dl,jauhelihakastike ja porkkana raastetta

vp2:banaani

iltapala: 2 sämpylää,kevyt meetvurstia siivut ja kevyt sulatejuustoviipale,flooraa sipaisu,tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla jättäisin hillon pois ja lisäisin ruisleivän kinkulla.

Lounas ok. Ehkä jättäisin sen maksamakkaran pois.

Välipalana viili ja ruisleipä (olen allerginen hedelmille).

Iltapalana 2 ruisleipää kinkulla.

(On yksipuolista, mutta peilasin tähän ap:n ruokaan määrällisesti ja laadullisesti.)

Eli illalla syöt liikaa. Jos syöt päivällisen, et tarvitse välipaloja etkä noin tuhtia iltapalaa.

Vierailija
4/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli illalla syöt liikaa. Jos syöt päivällisen, et tarvitse välipaloja etkä noin tuhtia iltapalaa.

Laihduttajan tulee syödä usein, mutta pieniä annoksia. Annoskoko on se, mikä ratkaisee. Iltapalasämpylöiden tilalta söisin itse vain yhden viipaleen ruisleipää ja vaikkapa kaksi porkkanaa ja appelsiinin.

Vierailija
5/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on aivan päin honkia.

Kasviksia pitää syödä vähintään 500g päivässä. Hiilarin määrää pitäisi kyllä viilata reilusti alaspäin, jotta tuosta tulisi kestävä tapa, eikä hetken kitukuuri.

Vierailija
6/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on aivan päin honkia.

Kasviksia pitää syödä vähintään 500g päivässä. Hiilarin määrää pitäisi kyllä viilata reilusti alaspäin, jotta tuosta tulisi kestävä tapa, eikä hetken kitukuuri.

Mutta ei sen väliä, rehuja lisää ja paljon!!

Vierailija
7/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei ,eli vaihdan sämpylät ruisleipään ja makkarat kinkkuun..tuota keitto päivällistäkin voisin ottaa kokeiluun ja iltapalaa kevyemmäksi. Mikään kitukuuri ei mielestäni ole,ainakin näillä syömisilläni olen voinut ja jaksanut hyvin, iltapalasta tuntuukin että voisi hiemn vähentää..niin ja salaattia runsaammin lisää aterioille.Kiitos!

Vierailija
8/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa voisi syödä sun vetämää määrää, jos aion laihtua.

a)älä juo maitoa (juo vettä)

b)älä syö kahta lämmintä ruokaa päivässä (yksi riittää aikuiselle, vaikka syö aina vähän -laihduttajat ovatkin eri mieltä)

c)banaani on hedelmistä ehkä tuhdinta kamaa (omena on parempi, tai vihannekset)

d)maksamakkara, haloo?

e)meetvursti??

f)sämpylää, makaroonia, spagettia = jauhoja. Ei.

Vierailija
9/9 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään tuolla määrällä laihtuisi, olen itse 167 cm ja 87 kg.

Lisää kasviksia ja kunnon proteiinia, ei mitään maksamakkaroita. Vähemmän hiilihydraatteja ja lisätyt sokerit (hillo, kerrosviili) pois!

Esim. tuo lounas: makaronilaatikko JA leipä maksamakkaralla. Aika paha! Mieluummin iso salaattipohja ja siihen 100 g ruskistettua jauhelihaa, ruikkaus hyvää öljyä ja etikkaa kastikkeeksi.

Itse olen vuoden aikana laihtunut 11 kg juuri näillä neuvoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän