Kuinka usein teillä on hoitolapsia yöhoidossa?
Meillä on keskimäärin kolmen viikon välein miehen siskon lapset hoidossa. Siksi, että äiti pääsee viihteelle. Ja vielä haaveilee tekevänsä lisää lapsia... Hoitais nyt ensin nuokin itse. Ovat myös muualla yöhoidossa, harvemmin viikonloppuja kotona...
*ärsyyntynyt*
Kommentit (6)
kerran pari kuukaudessa. Mutta he eivät tule meille hoitoon vaan nimenomaa kylään. Meillä on yhdeksän vuoden aikana ollut yöhoidossa kaksi kertaa (eri lapsi) lapsia.
Omat lapsemme ovat viimeksi olleet yöhoidossa kolme puoli vuotta sitten. Yökylässä käyvät kavereillaan noin kerran kuussa, mutta kaikki lapset ovat samaan aikaan yökylässä äärimmäisen harvoin. Itse asiassa näin ei ole ollut kertaakaan.
Pari kertaa vuodessa lastemme täti tai mummo tulee meille yöksi hoitamaan lapsiamme ja me lähdemme miehen kanssa yhdessä viihteelle. Lapsemme ovat 1-,6- ja 9-vuotiaita.
hoitolapsia, korkeintaan lasten kavereita yökylässä, ehkä kerran kuukaudessa.
vähintään jokatoinen viikonloppu on pojalla joku kaveri. Tosin ovat 11-vuotiaita, joten en voi puhua enää hoitolapsesta :-D
minä olen yh ja mulla yksi lapsi. Siskoni ja hänen miehensä 2 lasta ovat meillä viikonlopun 1-2xkk. Mua ei ärsytä yhtään, ovathan he mun kummilapsia ja lapseni serkkuja, lisäbonuksena tulee omalle lapselle leikkikaverit kylään.
Siskosi on osannut kasvattaa lapsensa hyvätapaisiksi. Toisin kuin mieheni sisko, jonka lapset saa riehua, huutaa ja kiroilla. Alle kouluikäisiä siis. Yhtä komentamista, kun ovat meillä. Alan olla jo niin väsynyt! Itselläkin on lapsia, mutta heille on opetettu kyllä käytöstavat.
minä olen yh ja mulla yksi lapsi. Siskoni ja hänen miehensä 2 lasta ovat meillä viikonlopun 1-2xkk. Mua ei ärsytä yhtään, ovathan he mun kummilapsia ja lapseni serkkuja, lisäbonuksena tulee omalle lapselle leikkikaverit kylään.