Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi synnyttämään lähtijällä ei voi olla nälkä?

Vierailija
08.02.2011 |

Sarjassa tyhmiä kysymyksiä. Olin menossa synnytysosastolle ja pohdin sitä, että tuleekohan nälkä, jotain mielihaluja oli. Edellisestä ruokailusta oli 4 tuntia ja minulla oli raskausajan diabetes, olin hieman huolissani että pitäisikö kohta syödä jotain. Minua katsottiin vähän kieroon ja sanottiin että ei sulla ole nälkä.

Onko tää joku varotoimi, että ei saa tunkea ruokaa kurkkuun, jos vaikka joudutaan leikkaamaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin käskettiin mennä syömään sen jälkeen kun olivat iskeneet särkylääkettä (supistuksiin) piikillä takaraajaan...

Tunti sen jälkeen olin synnyttämässä. Näin naistenklinikalla.

Vierailija
22/23 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kätilöt oikein kehottivat syömään synnytyksessä ja miestä kehotettiin huolehtimaan siitä, että syön, ja hakemaan iltapalaa mulle synnyttäneiden osaston puolelta, siinä vaiheessa synnytys oli jo täysillä käynnissä, mutta arveltiin jatkuvan vielä tunteja. Hyvin maistui sämpylät ja vauvakin oli maailmassa tunnin kuluttua iltapalasta. :)

Niin ja ilman kivunlievityksiä siis.

Terveisin "mättömamma", jolla oli kaksi päivää synnytyksestä raskauskiloja 2 kiloja jäljellä ja kuukausi synnytyksestä vatsalihakset esillä kuten ennen raskauttakin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ruinasin kahvia ja leipiä pari tuntia ennen ponnistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme