Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla niin vaikeeta??

Vierailija
08.02.2011 |

Meillä esikoinen käy kerran viikossa uimakerhossa. Mä yleensä kuskaan tytön ja monta kertaa olen samalla käyttänyt kaksi nuorempaakin uimassa tai ainakin keskimmäisen.

Nyt mä olen menossa koulutukseen, jonka takia tulee olemaan kaksi kertaa niin, että isä joutuisi kuskaamaan ja ottamaan kaksi nuorempaakin mukaan. Käytännössä siis pakkaa ipanat autoon, pudottaa esikoisen uimahallille ja reilun tunnin päästä pois.

Tyttö on 8v, osaa kyllä hakea kaapin avaimen, riisua, peseytyä, laittaa uikkarit ja mennä altaan reunalle, jossa ohjaaja odottaa ja hoitaa loput. Ja lähtiessä sama toisinpäin.

Mutta ei. Ilmeisesti anelee nyt vapautusta, et josko mahollisesti tyttö vois noi pari kertaa jättää kokonaan väliin. Kun ei se kuulemma oo noin yksinkertaista. Kummiskin sattuu jotain ja asia on ihan eri, kun mä voin mennä sinne pukkariin tytön kanssa ja ja ja ... No, en mäkään sinne mene, jos en sattumalta ole menossa uimaan!

En vaan käsitä, miten VOI olla aina niin vaikeeta... (Kolmen kanssa on muutenkin kuulemma ihan mahdotonta mennä mihinkään iteksiin. Äiti tarvitaan mukaan melkein minne vaan, ettei ne jää auton alle/ huku / katoa / what ever

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi