Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaiset naiset:

Vierailija
07.02.2011 |

Tuleeko teillä rinnat tosi aroiksi ja kipeiksi ennen kuukautisia? Minulle tulee pahkuroita ja nännitkin tulevat tosi kipeiksi ja punoittavat. Kärsin tästä todella, tuntuu kuin olisin pelkkää tissiä. Olen usein ajatellut rintojen pienennysleikkausta, mutta ei ole siihen varaa.

Mitähän kriteerejä kunnallisella puolella on ja millaiset arvet jää?

Tämä on minulla suuri ongelma. Rinnat kokoa 85E/F, vaikka painoindeksi 22.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tosi kipeäksi aina välillä. Ei aina.

Oon hyvin pieni mutta tissit on 70E. Olis helpompaa jos vois esim. lenkkeillä ja harrastaa eri tavalla kn ei olis aina hinkit edessä pomppimassa ;)

Vaikka on nuo sitten miehen mielestä ihan kivat.

Vierailija
2/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia kyllä...

Mutta kolmen lapsen jälkeen kyllä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka mulla ei hormonikierukan takia ole kuukautisiakaan, niin silti rintani turpoavat kerran kuussa mahdottoman kokoisiksi. Eivät ne varsinaisesti kipeät ole, mutta arat kyllä ja silloin ei parane miehen niitä puristella enkä voi olla hetkeäkään ilman rintaliivejä.

Vierailija
4/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko oli ennen 75G, leikkauksen jälkeen 75B, nykyisin 80E.

Vierailija
5/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvista en tiedä, pienennyksessä riskit kaiketi pienemmät kuin suurennuksessa.

Kannattaa ottaa puheeksi esim. omalääkärillä?

Vierailija
6/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nännit on niin herkkinä, ettei meinaa kärsiä pitää kuin tiettyjä pehmeimpiä rintsikoita. Ilman rintsikoita käveleminen on tuskaa. Samoin olen huomannut, että nännipihojen talirauhaset ovat täysimmillään ennen menkkoja ja puristettaessa tulee enemmän talia kuin normaalisti. Sitten kun on vielä koko ajan ihan hiessä ja vatsa turpoaa tynnyriksi, niin voi että kun on viehko olo ;)

Vierailija
7/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mä en oikeasti pysty öisin saamaan edes hyvää asentoa, vaan tissit jäävät aina jonnekin pahaan paikkaan ja kipu herättää tai estää nukahtamasta.

Jotenkin on vaan kauhea kynnys mennä tissejään esittelemään tuonne. Niskat ja hartiatkin kipeät kyllä ja myös selkä juurikin huonojen nukkuma-asentojen takia:(

Lisäksi ärsyttää, kun miehet aina katsovat vain tissejäni, joita ei piiloon saa, kun muuten vartalo on ihan sutjakkaa mallia.

ap.

Vierailija
8/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nännit on niin herkkinä, ettei meinaa kärsiä pitää kuin tiettyjä pehmeimpiä rintsikoita. Ilman rintsikoita käveleminen on tuskaa. Samoin olen huomannut, että nännipihojen talirauhaset ovat täysimmillään ennen menkkoja ja puristettaessa tulee enemmän talia kuin normaalisti. Sitten kun on vielä koko ajan ihan hiessä ja vatsa turpoaa tynnyriksi, niin voi että kun on viehko olo ;)

itse nännien maitorauhasista tulee eritettä ihan milloin vaan ja jopa vihertävää!!! Onkohan ihan normaalia, jos on synnyttänyt 11 vuotta sitten?

Vierailija
9/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en osaa sanoa, onko kuukautisten aikana oireileva rinta sen kivuttomampi pienenä kuin isonakaan, eli olisiko leikkauksesta mitään apua.

Arpeutuminenhan on aina kudostyyppikohtaista, jotkut ovat taipuvaisia arpeutumaan pahasti ja toiset eivät. Itse ikävä kyllä kuulun ensinmainittuihin, enkä uskaltaisi lähteä pienennysleikkaukseen. Mutta se on kuulemma niitä leikkauksia joissa asiakastyytyväisyys on erittäin korkealla tasolla, joten miksipä ei.

Vierailija
10/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ongelmia

85F

Vierailija
11/11 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa pienennyttämän rintojani.

Omat on 80D kokoa mutta juostessa ikävät, herättää liikaa huomiota (tykkään avonaisista vaatteista).

Välillä niskat jumissa ja päänsärkyä.

Sitten olisi ihanaa kulkea ilman rintsikoita (omat on ennen lapsiakin roikkunut navassa).

Lapsiluku ei ole vielä päätetty lopullisesti, tai no minä kitisen vielä yhtä. Mutta kunhan vauvahaaveet loppuu, menen lääkäriin juttelemaan.

Kannattaa muistaa että rintojen plärääminen loppuu sitten siihen leikkaukseen, sinun tuska on suurempi asia.

Minulla ei yöunet vaivaudu kun rinnat ei ole kovin herkät. Ehdottomasti juttelemisen arvoinen asia!

8