Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja alkavaan virtsatietulehdukseen?

Vierailija
07.02.2011 |

Voi peppu, toissailtana tunsin eka oireet.

Sitten se meni vähän ohi. Nyt koko päivän on taas tuntunut ja kaikki wc-käymiset on tuskaa ja kirvelyä ja tuntuu että rakko ei tyhjene kunnolla.

Mitä ensiavuksi? Vai vaan lääkärille?

Voiko tämmöinen olla ihan vaan influenssan jälkitauti, olen kärsinyt edellisestä kohta viikon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpalomehua, vaikka vital tms. se auttaa

Vierailija
2/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nappaa reilusti c-vitamiinia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tuota vital mehua mistä joku mainitsikin ja sen seuraksi ota puolukkahilloa,voit laimentaa sitä vaikka veteen. Itse vedin tuota vital-puolukkahillo kuuria 3pv niin oireet meni pois ja ei ole sen jälkeen ollut mitään. Muista myös lämpimät suihkut alapäähän,ne helpottaa hetkeksi.

Vierailija
4/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita terveyskeskukseen. Toivottavasti ei leviä munuaisiin, jos et hoida kunnolla.

Vierailija
5/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenä parempi. 1l/pv. Tabletit+vettä runsaasti.

Vierailija
6/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En illalla enää viitsi lähteä lääkärille jonottelemaan päivystykseen. Tämä voi yhtä hyvin odottaa aamuun. Rasittaa kun vasta aamulla kävin influenssan takia, ja en tajunnut sanoa siellä tätä silloin, tosin oireet ilmoitti itsestään kunnolla vasta kun olin lääkärin huoneesta jo poistunut.

Ei vaan taida viitsiä harrastaa seksiä tänään eikä ennenkuin tästä paranee. :(

Vierailija
7/8 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vital-mehuista ei muuta taikaa kun että saat nestettä. Hommaa kunnon karpalo- tai puolukka mehua, niillä saat happamuutta lisää. Karpalo-ja puolukka mehuja saa myös kaupoista, niitä oikeita!Ota c-vitamiinia ja särkylääkettä. jos oireet ei mene ohi pian niin hopihopi lääkäriin ettei mene munuaisiin tulehdus.

Vierailija
8/8 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut kans että toi karpalomehu oikeasti auttais, eli sitä juomaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme