Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin on alkanut tämä mumman asuminen meillä.

Vierailija
06.02.2011 |

Ekan viikonlopun aikana kaikki sujui eikä mumma tehnyt kuuluisaa tupatarkastusta.

Ikää hänellä 80v.

Muutti meille Sotkamosta.Ei olisi tullut pitkien matkojen takia mitään että olisi jäänyt asumaan mökkiin.Asutaan siis 3-kerroksisessa rivarissa Espoossa.Meillä neljä lasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän idiootti ollut arkkitehtinä?

Vierailija
2/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koti-äitinä.Kolme vanhinta on jo koulussa ,nuorin mun kanssa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti niin ihanaa, kun pidätte vanhasta äidistä huolta :) Moni olisi vain lykännyt palvelutaloon. Hienoa, arvostan tosi paljon tuollaista. Epäilemättä vaatii PALJON hermoja :)

Vierailija
4/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mummasta kelalta hieman tukea. Olen koti-äitinä.Kolme vanhinta on jo koulussa ,nuorin mun kanssa kotona.

Palstalaisten ahneudella ei ole rajoja.

Vierailija
5/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mummasta kelalta hieman tukea. Olen koti-äitinä.Kolme vanhinta on jo koulussa ,nuorin mun kanssa kotona.

hoidosta ja kyllä ansaitsee sen. Nousee yöllä auttamaan jos tarvitsee apua. Kuskaa lääkäriin, on matkassa avustajana. Käyttää kaupassa, auttaa ruoanlaitossa, siivouksessa, lääkeissä. Talon lämmitys ja pihan kolaus jne..

Omaishoidontuki ei kata murto-osaakaan siitä, mitä hän tekee.

Sanoisin, että häpeä vähän.

Vierailija
6/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tutuilla tuollainen ratkaisu. Alhaalla sauna, kylpyhuone ja takkahuone, sekä vierashuone. Keskikerroksessa tilava keittiö ja iso olohuone + vessa. Ylhäällä kolme makkaria ja kylppäri. Tosi hyvä lapsiperheelle. Alakerran vierashuoneesta saa myöhemmin murkulle loistavan angsti-kammion :D

Mikähän idiootti ollut arkkitehtinä?

Vierailija
7/7 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilta niiden tukiakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi