Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUUTONET NURIN?

Vierailija
06.02.2011 |

toimiiks muilla huutisen sivut?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa nyt vielä muutama ketju, stana.

Vierailija
2/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ei. Mies sanoi, että siellä on nyt muutamia lyhyitä päivityksiä.

Vierailija
4/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin toimi ja mulla päättyis huuto ihan kohta:/

Vierailija
5/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sulkeutuu tänään ainakin yksi huuto, jossa on huuto.. harmi juttu. Sunnuntaina ihmset joutaisi surffailla siellä huutiksessa, ja saisi kohteisiinsa huutoja, ...

Vierailija
6/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan ovat päivityksilleen valinneet, kentis yöaikaan olisi ollut hieman fiksumpaa. ja lyhyitä? kestäny kohta tunnin!

Vierailija
7/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin toimi ja mulla päättyis huuto ihan kohta:/

eikä kytätä viimisilleen.

ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
8/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi täälläkään..kiva juttu kun tehomyyjänä joutuu maksamaan kuten yrityskäyttäjät eikä tuo paska toimi ollenkaan..ihme juttu koska kun aiemmin ovat päivittäneet/huoltaneet niin on kummiskin mennyt huuto.netin sivuille ja siellä on lukenut "huoltokatko" yms..mutta nyt ei edes pääse sinne vaan ilmoittaa että koko sivua ei olisi olemassakaan..:O

Vierailija
9/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä olis päättymässä tänään jopo jota aattelin huutaa. nyt taitaa mennä sivu suun. miksi ne korjailee niitä sivuja näin kun ihmiset ehtis olla siellä? mikseivät korjaa yöllä tai aamuyöstä.

Vierailija
10/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin toimii jo :)

Vierailija - 06.02.11 11:15 (ID 12031319)

juuri kokeilin ja ei toiminut?

valehteletko aasi?

Vierailija
11/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa samaa mieltä tehomyyjänä. Aika kallista on maksaa komissiota, ja sitten ei toimikkaan. Ja todella viikonloppuna. Minulla ei toiminut eilenkään, aina välillä pätki poikki. Ja niin perkuleen hidas, kuin olla saattaa. totta taas joku joutilas on honannut jonkun uudistuksen ja sitä sitten päivitellään päivittelemästä päästyään. Ja yleensä ne uudistukset ovat huonompaan suuntaan. Tai nostettaisko vaikka komissiomaksua muutama prosentti, tai jos laitettas komissiohinta huudoille...

Vierailija
12/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kenelläkään vielä toimia

Vierailija
13/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tori.fi ilmoittelusta? meneekö siellä kaupaksi ja onko huonompi kuin huutonet?

Vierailija
14/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko käyttää

Vierailija
15/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa samaa mieltä tehomyyjänä. Aika kallista on maksaa komissiota, ja sitten ei toimikkaan. Ja todella viikonloppuna. Minulla ei toiminut eilenkään, aina välillä pätki poikki. Ja niin perkuleen hidas, kuin olla saattaa. totta taas joku joutilas on honannut jonkun uudistuksen ja sitä sitten päivitellään päivittelemästä päästyään. Ja yleensä ne uudistukset ovat huonompaan suuntaan. Tai nostettaisko vaikka komissiomaksua muutama prosentti, tai jos laitettas komissiohinta huudoille...

uudistajat laittavat jotain korotusta taas. jos vaikka ajatellaan etusivun ilmoitusta niin 2,95 puolelta tunnilta on törkeä hinta. aivan saman tuloksen saisivat jos lisäisivät muutaman etusivun paikan ja laskisivat hintaa vaikka 1,50 euroon niin olisi enempi ilmoittajia ja tulos sama tai parempi.

ovat kovin rahanahneita.

ja sitten vielä se, että vaikka olen itsekin laittanut etusivulle usein ja maksanut heille niin noita kostopalautteita ei saa millään pois. mitä helevetin etua siis on vakiokäyttäjällä jos jotkut nollapalautteiset tai mielisairaat saa laittaa kostonegat ja niitä ei voi ottaa pois.

juuri yks tonttu klitorisnuolija kari laittoi viestin, että noilla kostopalautteiden antajilla on oikeus palautteen antoon.

Vierailija
16/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko käyttää

ei oo hintavarausmahdollisuutta? eli siis jos joku ostaa niin mistä olen varma, että myös lunastaa? huutonetissä ylläpito voi poistaa käyttäjän joka aiheuttaa muille harmia, mutta tori. fi ei ilmesisesti toimi niin vaan siellä voi olla hupiostajiakin.

Vierailija
17/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimi vieläkään ja kohta päivä pulkassa.

Vierailija
18/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimi.

Vierailija
19/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt ihan ohi multa, siis kun tulee tehomyyjäksi, joutuu maksamaan huutiksen käytöstä jotain vai?? kuinka paljon?

Vierailija
20/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii paremmin kun koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi