Lounaspino?aika? muusi ja broilerkastike kohta
Kommentit (22)
tulisen jauhelihasoosin kera.
Ehkä kahdelta tai kolmelta.
tulisen jauhelihasoosin kera. Ehkä kahdelta tai kolmelta.
lapset ovat juuri syöneet aamupalansa :)
Kohta ulkoilemaan. Jauhelihakiusausta ehkä siinä kolmen aikaan.
Lapselle (6kk) porsaanleikettä, parsakaalia, porkkanaa, perunaa. Jossain 12 aikaan syödään :)
Kohta ulkoilemaan. Jauhelihakiusausta ehkä siinä kolmen aikaan.
mun mielestä peruna ja broileri ei sovi yhteen
Kohta lounaaksi kasvissosekeittoa ja broilerinjauhelihapihvejä kunhan saan pihvit paistettua. Illalla halloumisalaattia.
Ja mun mielestä peruna ja broileri sopii yhteen. Ei meillä lapsenakaan mitään riisiä ollut, keitettyä perunaa syötiin kanankoipien kanssa ja hyvää oli :)
Paistoin tossa aamulla broileria ja keitin riisit valmiiks. Mä lähden kohta töihin ja saavat sitten iskä ja lapsi syödä sillon ku on nälkä. Varmaan joskus neljän tienoilla, ehkä...
Mä napsin töissä jotain salaattia tms. Jos en ehdi, tai siellä ei oo mitään, syön sitten kymmenen tienoilla kotiin päästyäni jotain.
kastikkeen ja keitti spaghettia
illalla varmaan roskaruokaa :)
Aika köyhästi laitoin. :D syötiin noin 11 maissa.
Yks lapsista välipalalla, teetä, karjalanpiirakoita+munavoita näyttä menevän.
Syötiin n. klo 14. Miestä ja vauvaa lukuunottamatta ollaan kaikki kuumeessa ja nukuttu pitkään, siksi poikkeuksellisen myöhäinen aika.
Musta tuntuu hassulta taivastella muiden aikatauluja, kukin tyylillään. Odotan sitä aikaa, kun lapset ovat teini-iässä ja toivottavasti nukkuvat aamulla pitkään :) Sitten meilläkin toivon mukaan syödään lounasta viikonloppuisin näihin aikoihin.
Syödään perjantailta jämäksi jäänyttä kinkku-makaronilaatikkoa.