Karpit Hohoi!
Minkä verran noin konkreettisesti syötte hiilareita päivää päälle?Esim.tyyliin yks leipä,peruna,ym?
T:eräs joka haluais aloittaa karpaamisen,mut pelottaa ku on niin leipä-,puurofriikki..:)
Kommentit (4)
Lisäksi maitotuotteita melko paljon. Näillä syömisillä en laihdu, mutta voin hyvin, laihtuakseni hiilareita pitäisi vähentää.
Saan molemmista ilmavaivoja, perunasta tulee myös ummetus. Molemmat myös turvottaa ja jos syön viljaa saan päänsäryn. Mulla ei kuitenkaan ole tutkimusten mukaan keliakiaa eikä mitään allergioita.
En oikeastaan laske hiilareita, tulee mitä tulee kasviksista, marjoista ja maitotuotteista. Tuskin yleensä yli 70 g. Muutaman ekan viikon laskeskelin, että pysyi alle 40 g.
Leipää ei tee tippaakaan mieli, keitetyt perunat suorastaan inhottaa, jotain uuniperunajuttua vois saattaa syödä. Ainoa himo on suklaaseen, muuten on tosi helppoa ja olo on hyvä.
karpatakkin. Toiset niin kutsutusti hyväkarppaavat ja he kyllä käyttää esim. täysjyväleipää kohtuudella.
Itse kun aloitin olin 20g hiilareita/vrk ja siinä hiilarit tuli kasviksista.
Tsemppiä yritykseen, olo on mitä mainioin :)
yhtään palaa leipää/ylipäätään viljaa, yhtään grammaa pastaa tai riisiä. Heinäkuussa söin kaksi pientä uutta perunaa.